بیوگرافی ونوس کانلی بازیگر نوظهور سینما و تلویزیون + تصاویر

ونوس کانلی بازیگر جوان کشور که به تازگی در فیلمی با نام بیگانه با من است بازی می کند ابتدا فعالیت بازیگری را از سال 93 شروع کرد.

بیوگرافی ونوس کانلی بازیگر نوظهور سینما و تلویزیون + تصاویر

ونوس کانلی بازیگر جوان کشور که به تازگی در فیلمی با نام بیگانه با من است بازی می کند ابتدا فعالیت بازیگری را از سال 93 شروع کرد. وی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و به مدت ۴ سال در تئاتر به فعالیت پرداخت تا این که در اردیبهشت ماه (1393) برای اولین بار پیشنهاد بازی در فیلم «تا آمدن احمد» را پذیرفت و به ایفای نقش پرداخت. ونوس حسن کانلی سپس  نقش یگانه در سریال دوردست ها بازی کرد و خوش درخشید. 

 

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه با من است + تصاویر جذاب

 

 

ونوس کانلی

 

ونوس حسن کانلی در این فیلم نقش یک دختر جنوبی درونگرا را بازی کرد تا این که جواد ارشاد ، کارگردان سریال دوردست ها برای ایفای نقش یگانه به او پیشنهاد بازی داد که این روزها این سریال از شبکه یک پخش می شود. او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که برای انتقام گرفتن از پدرش به کارخانه او راه می یابد، ولی در ادامه هواخواه او می شود.

 

ونوس کانلی

 

زندگی خصوصی ونوس حسن کانلی

ونوس حسن کانلی به نظر می رسید یک بازیگر دهه 70 باشد هرچند او از تاریخ تولدش در جایی صحبت نکرده است اما به نظر می رسید او در دهه 70 به دنیا آمده باشد. ونوس حسن کانلی رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با مادربزرگش دارد. این رابطه باعث شده تا او درباره مادربزرگش بگوید: مادربزرگن نیمی از وجود من است.  یکی از زیباترین صحنه هایی که ونوس حسن کانلی با مخاطبانش به اشتراک گذاشته کیک تولدی است که مادر بزرگ ونوس به مناسبت تولد او پخته و با نوه اش این روز را جشن گرفته است. 

 

ونوس کانلی

 

بازی در سریال بیگانه ای با من است

از دیگر نقش های مهمی که ونوس حسن کانلی بازی کرده نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است بوده، او در فاز دوم این سریال نقش آفرینی کرده است. ونوس حسن کانلی با مریم خدارحمی دوستی بسیار نزدیکی دارد و رفاقت آنها در میان سینمایی ها زبان زد است. 

 

ونوس کانلی

 

علاقه مندی های ونوس حسن کانلی

خانم حسن کانلی ورزش و کتاب خواندن را به صورت کاملا حرفه ای دنبال می کند. او معتقد است کتاب خواندن در فن بیان او تاثیر بسیار زیادی می گذارد و حتما باید با کتاب های روز دنیا آشنا باشد. او همچنین کوهنوردی را به عنوان ورزش انتخاب کرده و سعی می کند همیشه استایلش را مناسب نگه دارد و در امادگی باشد تا به خوبی بتواند ایفای نقش کند. 

 

ونوس کانلی

 

ونوس حسن کانلی اطلاعاتی درباره خانواده اش منتشر نکرده است او در صحفه اینستاگرامش از کارهایش نوشته و بیشتر از مادربزرگش صحبت کرده است.  ونوس حسن کانلی برای بازی در فیلم  تا امدن احمد کاندیدای دریافت جایزه هم شد.

 

ونوس کانلی

 

فیلم شناسی ونوس کانلی

فیلم تا آمدن احمد (صادق صادق دقیقی – 1393 )

سریال دور دست ها ( جواد ارشادی – 1394 )

سریال بیگانه ای با من است ( 1399)

 

ونوس کانلی

 

مصاحبه با ونوس کانلی

شما قبل از بازی در سریال دوردست ها تجربه بازی در یک فیلم سینمایی را داشتید و بعد از آن در این سریال ایفای نقش کردید. نگران نبودید که برای اولین بار جلوی دوربین تلویزیون ظاهر می شوید؟

صددرصد نگرانی های خودم را داشتم، اما این نگرانی از بابت مخاطبان بود و این که آیا نقشی که بازی می کنم به دل مخاطب می نشیند یا نه. من قبل از ورود به سینما، چهار سال سابقه تئاتر داشتم، ولی بازی در مدیوم های تلویزیون، سینما و تئاتر کاملا متفاوت و مجزا ست. بنابراین معتقدم بازیگر قبل از هر کاری باید اضطراب مخاطب را داشته باشد و در غیر این صورت به جای پیشرفت، پسرفت خواهد داشت. به همین دلیل نگرانی های من هم کاملاً طبیعی بود. البته نقش یگانه کاملاً متفاوت با نقش سینمایی ام بود و بازی در فیلم سینمایی تا آمدن احمد هم برایم جذابیت داشت. این فیلم در جشنواره جیپور هند هم جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را کسب کرد. قبل از بازی در هر پروژه ای انتخاب بازیگران کار برایم اهمیت دارد، زیرا حضور حرفه ای ها به امنیت خاطر من منجر می شود و نگرانی هایم را کمتر می کند. حضور اساتیدی همچون دانیال حکیمی ، فاطمه گودرزی، هومن برق نورد و دیگر بازیگران در سریال دوردست ها خیلی به من کمک کرد و شخصیت یگانه را خیلی دوست داشتم.

 

ونوس کانلی

 

تجربه بازی در تئاتر تا چه میزان برای درآوردن نقش یگانه به شما کمک کرد؟

تئاتر، جایگاه خوبی برای محک زدن بازیگر است. از سوی دیگر، هیچ اشتباهی در تئاتر قابل برگشت نیست و همین باعث می شود تا حواس بازیگر بیشتر جمع باشد تا هیچ اشتباهی نکند. همین تجربه کمک زیادی در کار تصویری می کند. معتقدم تئاتر باعث پیشرفت بازیگر در عرصه فعالیت هنری اش می شود. البته منظورم این نیست اگر بازیگری کارش را با سینما شروع کند، موفق نیست، اما تئاتر در این باره کمک بیشتری به بازیگر می کند.

 

ونوس کانلی

 

شنیده ایم فیلمنامه در هنگام تولید تغییر کرد. آیا نقش یگانه هم تغییر کرد؟

بخشی هایی از قصه و به دنبال آن روابط شخصیت ها تغییراتی به همراه داشت، حتی گاهی فیلمنامه روزبه روز به دست مان می رسید، ولی از آنجا که کارگردان سریال دوردست ها قبل از ضبط، تمرین های بسیاری می کرد، مشکلی در این باره نداشتیم. در مجموع تغییرات شخصیت یگانه هم خیلی کم بود.

 

ونوس کانلی

 

با توجه به این که تجربه تصویری شما کم است، به روز رسیدن فیلمنامه شما را با مشکل روبه رو نکرده بود؟

نه تنها من، بلکه برای دیگر بازیگران هم سخت بود، اما با توجه به تمرینات قبل از ضبط، مشکلات کار کمتر می شد. ضمن این که کم تجربه بودن من در کارهای تصویری باعث نشده بود که برداشت های متفاوتی داشته باشم، حتی کارگردان هم خیلی راضی بود. خوشبختانه آقای ارشاد از کارگردانانی محسوب می شود که تعامل خوبی با بازیگران دارد و به پیشنهادها خیلی خوب گوش می دهد.

 

ونوس کانلی

 

در قسمت های ابتدایی سریال دوردست ها مخاطب متوجه جسارت و جسوربودن یگانه می شود،ا ما چهره شما در بازی توام با غم، اضطراب و پریشانی است. آیا دلیل خاصی داشت؟

ورود یگانه به کارخانه بر اساس یک برگه جعلی است و یگانه نگران این مساله بود که مبادا بقیه متوجه جعلی بودن برگه ورودش شوند، به همین دلیل تا چند قسمت، اضطراب در چهره اش دیده می شود. ضمن این که در ابتدا او می دانست که رئیس کارخانه، پدرش است و برای انتقام گرفتن وارد کارخانه شد؛ اما به مرور و با پیشرفت قصه شما متوجه می شوید که او هواخواه پدرش است. من هم سعی کردم این تحول در چهره یگانه برای مخاطب دیده شود.

 

ونوس کانلی

 

حضور بازیگران پیشکسوتی همچون دانیال حکیمی و هومن برق نورد چقدر در طول کار به شما کمک کرد؟

همه بازیگران در این سریال با جان و دل کار می کردند و هر جا لازم بود نکته ای را به من بگویند، دریغ نمی کردند. ضمن این که معتقدم باید حتماً احترام بازیگران پیشکسوت را نگه داشت و از آنها یاد گرفت. یکی از ویژگی های بزرگان این است که می توان از منش آنها آموخت و بازی در کنار اساتید از اضطراب آدم کم می کند.

 

ونوس کانلی
تصاویری از ونوس کانلی بازیگر سریال بیگانه با من است

 

ونوس کانلی
تصاویری از ونوس کانلی بازیگر سریال بیگانه با من است

 

 

ونوس کانلی
تصاویری از ونوس کانلی بازیگر سریال بیگانه با من است

 

ونوس کانلی

 

 

 

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها