مهیار شادروان خواننده ایرانی دچار مصدومیت شد + عکس

مهیار شادروان خواننده آلبوم‌های «عشق و شب و شیدایی»، «خانه‌ام ابریست» و «گوشه‌های نهان صبح» گفت: چندی پیش پای راستم دچار شکستگی شد

مهیار شادروان خواننده ایرانی دچار مصدومیت شد + عکس

مهیار شادروان خواننده آلبوم‌های «عشق و شب و شیدایی»، «خانه‌ام ابریست» و «گوشه‌های نهان صبح» گفت: چندی پیش پای راستم دچار شکستگی شد و ناچار به عمل جراحی شدم و اکنون بنا به توصیه و صلاحدید پزشکان، در استراحت به سر می‌برم. وی ادامه داد: با توجه به شرایط پیش آمده کلاس‌هایم را ناگزیر به صورت آنلاین برگزار می‌کنم و تمامی پروژه‌هایی که در دست دارم را به پس از خوب شدنِ پایم موکول کرده‌ام.

این مدرس آواز درباره دیگر فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی گفت: فیلم‌های آموزشی‌ام شامل «پرورش صدا» و «الگوهای آوازی» در حال ادیت است و به زودی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: به زودی آلبومی به خوانندگیِ من و به آهنگسازی دکتر جهانشاه برومند و تنظیم بابک شهرکی با بافت موسیقی ارکسترال منتشر خواهد شد.

شادُروان درباره حضورش در جشنواره موسیقی فجر گفت: بنا به دعوت خانم نسترن هاشمی سرپرست گروه «بانگ نو» قرار است در جشنواره امسال هم اجرایی داشته باشیم که ترکیبی از ساخته‌های ایشان و استاد ابوالحسن صبا خواهد بود که با بهبودی نسبی وضعیت پایم، به تمرینات گروه می‌پیوندم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها