امین امانی همسر نگین معتضدی کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

بیوگرافی امین امانی همسر نگین معتضدی و کارگردان و طراح صحنه را در ادامه می خوانید.

امین امانی همسر نگین معتضدی کیست؟ + بیوگرافی و تصاویر

امین امانی کارگردان ،طراح صحنه مجری طرح سینما و تلویزیون متولد ۲۱ اسفند سال ۱۳۶۲ در کرمان و دارای مدرک تحصیلی لیسانس است. امین امانی همسر نگین معتضدی است. که در زمینه کارگرانی و فیلمسازی فعالیت دارد. علی امانی برادر اوست که ایشان از کارگردانان و تهیه کنندگان سرشناس سینما و تلویزیون است که به تازگی در سریال خاطرات نا تمام با برادرش همکاری دارد.

امین امانی

سوابق هنری

وی از سال ۱۳۷۶ کار هنری را با تدوینگری در تلویزیون آغاز کرد و سپس از سال ۱۳۸۲ بطور حرفه ای وارد کارگردانی شد. یکی کارگرانان و فیلمسازان ایرانی در سینما و تلویزیون است که در آثاری همچون سریال تلویزیونی بی بی گندم، سریال پنج دری و سریال تلویزیونی خانه مادری فعالیت داشته است.

امین امانی

فعالیت کارگردانی

او تاکنون آثاری چون پنج دری و خانه مادری و در سال ۱۳۹۶ در سریال بی بی گندم به عنوان کارگردان در کنار بازیگرانی نظیر نیما شاهرخ‌شاهی، زهرا خضرایی، یوسف صیادی و کیانوش گرامی و …. حضور داشته است.ایشان علاوه بر کارگردانی به عنوان مجری طرح، تهیه کننده و طراح صحنه نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. سریال راز ناتمام به کارگردانی مشترک وی با برادرش علی امانی است که در حال تصویربرداری می باشد.

 

 

امین امانی

همسر امین امانی کیست

ایشان تاکنون دو بار ازدواج کرده و از همسر اولش یک فرزند پسر به نام آراد دارد که علاقه زیادی به فوتبال دارد

 

امین امانی

ازدواج با نگین معتضدی بازیگر

آقای امانی به تازگی با خانم نگین معتضدی بازیگر ازدواج کرده و با رسانه ای کرد خبر ازدواج با تصاویر مراسم ازدواج و عروسی نوشت: “چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است روزی که بودن با تو را آغاز کردم”

 

امین امانی

سوابق کاری

خانه مادری (۱۳۹۶)

خانه بی بی گندم (۱۳۹۶)

سریال چارسو

تله فیلم سیاه و سفید

سریال قاب یک نگاه

پنج دری (۱۳۹۳)

سریال راز ناتمام (۱۳۹۹)

سریال دنیای گمشده (۱۳۹۷)

سریال خانه مادری (۱۳۹۶)

سریال آجیل عید (۱۳۸۹)

امین امانی

تصاویری از امین امانی

امین امانی

تصاویری از امین امانی

امین امانی

تصاویری از امین امانی

امین امانی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها