بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه با من است + تصاویر جذاب

در این گزارش بیوگرافی کوتاهی از برخی بازیگران سریال پربیننده بیگانه با من است را برای شما همراهان عزیز گردآوری کردیم با مستقل آنلاین همراه باشید.

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه با من است + تصاویر جذاب

به تازگی سریالی به نام " بیگانه با من است " در شبکه دو سیما در حال پخش است که طرفداران بسیاری را مجذوب خود کرده ، در این سریال بازیگران مطرحی همچون زنده یاد پرویز پور حسینی ، سپیده خداوردی ، شبنم قلی خانی ، سوگل‌ طهماسبی پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی و... ایفای نقش کرده اند. فصل دوم این سریال شنبه 4 بهمن ساعت 21:30 از شبکه دو به روی آنتن می رود. در این گزارش بیوگرافی کوتاهی از برخی بازیگران این سریال پربیننده را برای شما همراهان عزیز گردآوری کردیم با مستقل آنلاین همراه باشید.

 

ساعت و زمان پخش فصل دوم سریال بیگانه ای با من است + زمان تکرار

 

actors-of-biganeyibamanast-series-12

مرحوم پرویز پورحسینی در نقش پدر خانواده

این بازیگر قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون که متولد سال ۱۳۲۰ بود، بازیگری را در دهه ۱۳۴۰ با بازی در تله‌تئاتر های زیادی شروع کرد و بعد به بازی در سریال “هزار دستان” علی حاتمی رسید. وی پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا در ۷ آذر ۱۳۹۹ در بیمارستان فیروزگر تهران، در سن ۷۹ سالگی درگذشت. مرحوم پرویز پورحسینی در فاز اول سریال بیگانه‌ ای با من است نقش محوری داشتند و نقش پدر خانواده را بازی کردند.

پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌ است. وی در این سریال در نقش پسر پوراندخت مهمین بازی کرده است.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی در نقش نساء

شبنم قلی‌خانی در ۳۰ اسفند ۱۳۵۵ در تهران زاده‌شد. وی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود. او مورد توجه شهریار بحرانی قرارگرفت و در فیلم سینمایی مریم مقدس به کارگردانی وی درخشید. وی به جز بازیگری در زمینه کارگردانی تئاتر و تدریس نیز فعالیت دارد. وی در این سریال نقش اصلی را بر عهده دارد.

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۹، در بابل به دنیا آمده و اکنون بازیگر و گوینده ایرانی است. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. وی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال ۹۵ و به شهرت رسید.

میلاد میرزایی بازیگر نقش رشید در سریال بانوی عمارت بود که قصد ازدواج با فخرالزمان را داشت اما در نهایت نتوانست رقیب عشقی شازده ارسلان میرزای قاجار باشد.

ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی متولد ۱ آبان ۱۳۵۴ در تبریز بازیگر ، کارگردان سینما ، تئاتر و تلویزیون می باشد. ازدواج کرده متاهل است و در سال ۹۳ صاحب یک پسر بنام نیاسان شده است. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و کارشناس ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس می باشد. وی در این سریال حضور یافته است.

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز،  بازیگر  است. فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری در مقطع لیسانس و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، تنها یک دختر از همسر سابقش هدایت هاشمی دارد. وی در این سریال هنرنمایی کرده است.

ماجرای خانه نشین شدن پوراندخت مهمین!

پوراندخت مهیمن

پوراندخت مهیمن متولد سال ۱۳۳۱ در شهر اصفهان، بازیگر ایرانی است. او مدرک فوق دیپلم هنری دارد. پوراندخت مهیمن فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۶۳ با «شب شکن» آغاز کرد. وی در این سریال در نقش مادر خانواده بازی کرده است.

شیوا ابراهیمی: برای افرادی که پول می‌دهند تا بازیگر شوند، متاسفم

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵ در تهران، بازیگر است، لیسانس تئاتر دارد و کار خود را در ابتدا و پس از ورود به دانشکده با تیاترهای دانشجویی آغاز کرد و با سریال کهنه سوار در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی برای اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت. شیوا ابراهیمی با فیلم مسافر در سال ۱۳۸۰ به سینما ورود کرد و با حضور موفق در سریال مدینه در سال ۹۲ و پرده نشین در سال ۹۳ شناخته تر شد.

ونوس کانلی

ونوس کانلی

ونوس کانلی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و به مدت ۴ سال در تئاتر به فعالیت پرداخت تا این که در اردیبهشت ماه ۹۳ برای اولین بار پیشنهاد بازی در فیلم تا آمدن احمد را پذیرفت و اولین تجربه سینمایی خود در ژانر دفاع مقدس را رقم زد. وی از بازیگران جدید این سریال جدید تلویزیونی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها