تیکه انداختن به پسر حداد عادل در تلویزیون!

مجری شبکه استانی قم در واکنش به کرونا گرفتن پسر حداد عادل به کنایه گفت: تو که مامانت برات مدرسه غیر انتفاعی درست کرد، الانم بگو مامانی برات یک بیمارستان غیر انتفاعی درست کنه!

حجم ویدیو: 1.34M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

فریدالدین حداد عادل هم در پاسخ به کمدین شبکه قم نوشت: 

 قبل از هر چیز؛ من هیچ وقت #چین نرفته‌ام، البته دوست دارم بروم ولی خب نرفته‌ام تا به حال. اما در مورد خود برنامه؛ می‌شود دیگران را مسخره نکرد و خندید. حتما باید اینطوری مردم را خنداند؟ 

حالا که #صداوسیما قم مرا بخاطر آقازاده بودنم مسخره می‌کند و البته به مادر ارجمندم هم توهین می‌کند جادارد آقای لطفی نیاسر، مسئول مرکز قم و جناب بیک‌زاده تهیه کننده‌ی ارجمند برنامه‌ی مذکور دلایل آمدنم به قم را بدانند.

من به قم رفتم چون چند وقت پیش یک تاجر آفریقایی آمد قم و تمایل پیدا کرد برای کودکان آفریقایی مقیم قم یک دبستان بسازد. بواسطه‌ی رفقای هندی و پاکستانی با مجموعه‌ی فرهنگ آشنا شد و قرار شد تا وارد همکاری شویم.

در آستانه‌ی شیوع کرونا متوجه شدم که ممکن است بدلیل ناراحتی ریوی که دارد از کشور برود، از او خواستم قرارمان را جلو بیاندازیم تا کارها را پیش ببریم؛ لطف کرد و پذیرفت و جلسه‌ی خوبی هم شد. کار دیگرم رسیدگی به مشکلی بود که در مدرسه‌ی علوم انسانی فرهنگ قم پیش آمده بود.

نگران بودم که به درس بچه‌ها و قوام مدرسه لطمه وارد شود. اتفاقا برای رعایت حال بچه‌ها به مدرسه هم نرفتیم! قرار آخرم با یکی از علمای مطرح قم بود که می‌خواستیم در مورد ضرورت توجه به بحث آموزش فرزندان طلاب مقیم قم صحبت کنیم، آن هم اتفاق خوبی بود.

پسر حداد عادل

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها