الهامی: هیچ صحبتی برای فصل آینده با من نشده است

نمی‌دانم مصدومان تا فردا می‌رسند یا نه، به همین دلیل نمی‌توانم چیزی بگویم.

الهامی: هیچ صحبتی برای فصل آینده با من نشده است

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت:مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است و بعد از چند هفته بدشانسی، هفته گذشته نتیجه خوبی گرفت.

ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر گفت: دو تیم از نظر روحی و روانی و فنی در جایگاه مناسبی قرار دارند و برای هم شناخته شده هستند. مس رفسنجان تیم قابل احترام و بسیار خوبی است و بعد از چند هفته بدشانسی، هفته گذشته نتیجه خوبی گرفت و همین موضوع باعث انگیزه مضاعف این تیم می‌شود.

 سرمربی نساجی درباره بحث ادامه همکاری‌اش با این تیم در فصل آینده تصریح کرد: قرارداد من یک ساله است و باشگاه حق دارد با هر عزیزی صحبت و قرارداد امضا کند. باشگاه حتی همین الان هم می‌تواند عذر من را بخواهد. این طبیعت فوتبال است و هر کسی هم بیاید برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

الهامی در پاسخ به این پرسش که صحبتی برای فصل آینده با باشگاه نساجی نداشته است؟ عنوان کرد: خیر! هیچ صحبتی تا الان نداشته‌ام.

وی در رابطه با پاداش‌های قهرمانی این تیم در جام حذفی و وعده‌هایی که از سوی استاندار و مسئولان مازندران داده شده بود، تصریح کرد: هم برای فینال و هم قهرمانی پاداش دادند، ولی در جریان اینکه استاندار و نفرات دیگر قول داده باشند، نیستم.

سرمربی نساجی در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: نمی‌دانم مصدومان تا فردا می‌رسند یا نه، به همین دلیل نمی‌توانم چیزی بگویم، اما هر کسی غایب باشد مابقی بچه‌ها تمام زحمت خود را می‌کشند و مشکلی از این بابت نیست. فقط جانملکی فردا محروم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها