نصرتی: شکست در بازی دوستانه اهمیت ندارد

واقعا بعضی بازیکنان باوجود اینکه روزه بودند، تمرین می‌کردند و این کار طاقت فرسایی بود و باید به آنها خسته نباشید ویژه گفت.

نصرتی: شکست در بازی دوستانه اهمیت ندارد

محمد نصرتی دستیار ایرانی ارطغرل ساغلام در تراکتور  در مورد اردوی تهران توضیح داد: ما اردوی پیش فصل خوبی نداشتیم و در این تعطیلات ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی به دستمان آمد تا اردویی را تدارک ببینیم. در این اردو هم در بحث آمادگی جسمانی و همچنین شرایط فنی پیشرفت‌هایی داشتیم و فکر می‌کنم آقای ساغلام به آنچه مدنظرش بود، رسیده است.

وی افزود: تمرینات ما در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و واقعا بعضی بازیکنان باوجود اینکه روزه بودند، تمرین می‌کردند و این کار طاقت فرسایی بود و باید به آنها خسته نباشید ویژه گفت.

نصرتی در مورد دو بازی دوستانه مقابل گل‌گهر و پیکان عنوان کرد: از این دو بازی راضی بودیم و در هر دو بازی شرایط تیم خیلی رو به جلو بود و بچه‌ها با آن انگیزه خوبی که داشتند، نشان دادند می‌توانند کار بزرگی کنند. از همه نفرات استفاده کردیم و بازیکنان هم تمام تلاش خود را کردند.

او در مورد شکست برابر گل‌گهر اظهار داشت: ما تا دقیقه ۶۰ که بیشتر بازیکنان مدنظر برای ترکیب اصلی در زمین بودند، فشار خوبی بر حریف آوردیم و فرصت‌های بیشتری هم برای گلزنی داشتیم و نتیجه ۰-۰ بود. بعد تغییراتی اعمال شد و در ادامه هم عملکردشان خوب بود اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. در بازی دوستانه نتیجه مهم نیست و هدف این است که عملکرد بازیکنان ارزیابی شود و ارتقا یابد. کادرفنی ایده‌هایش را امتحان کند و برای بازی رسمی آماده شویم.

وی در خصوص دیدار با پیکان نیز گفت: ما دو گل پشت سر هم در بازی با پیکان خوردیم که در آغاز نیمه دوم بود و این چیزها در بازی دوستانه پیش می‌آید. همانطور که چند دقیقه بعد دو گل پشت سر هم در فاصله کم به حریف زدیم. خوشحالی برای ما این است که گل‌هایی که زدیم روی کارهایی بود که روی آن کار کرده بودیم.

مربی تراکتور در پایان راجع به دیدار با نفت مسجدسلیمان توضیح داد: این بازی حساسیت زیادی برای ما دارد و آماده آن هستیم و هواداران مطمئن باشند که تمام تلاشمان را خواهیم کرد به پیروزی برسیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و بعد از بازی با نفت به سایر بازی‌ها فکر خواهیم کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها