ربیعی: یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل‌مان را مقابل هوادار انجام دادیم

به دلیل اینکه مقابل نفت مسجدسلیمان 10 نفره بازی کرده بودیم تیم امروز از لحاظ جسمی خسته بود.

ربیعی: یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل‌مان را مقابل هوادار انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان به این نکته اذعان کرد که تیمش یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل خود را امروز مقابل هوادار انجام داده است. 

محمد ربیعی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل هوادار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. به نظر من یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل‌مان را انجام دادیم و اگر بخواهم منطقی به موضوع نگاه کنم دلیل آن خستگی تیم ما بود.

وی در ادامه افزود: به دلیل اینکه مقابل نفت مسجدسلیمان 10 نفره بازی کرده بودیم تیم امروز از لحاظ جسمی خسته بود، هر چند که از لحاظ فنی می‌توانستیم خیلی بهتر باشیم. با اینکه روی ضربات ایستگاهی حریف برنامه داشتیم و روی آن خیلی تأکید کرده بودیم، نتوانستیم خوب عمل کنیم و از همین موضوع گل خوردیم. با این وجود تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در خاتمه تصریح کرد: با این وجود به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم، چون آنها را درک می‌کنم و می‌دانم هفته گذشته 95 دقیقه 10 نفره بازی کردند و الان بازی کردن چقدر سخت است. ما هفته گذشته رشادت داشتیم و یک امتیاز از نفت گرفتیم و تبعاتش را در بازی امروز دیدیم. امیدوارم در این روند فشرده مسابقات که تیم‌‌ها هر چهار روز یک بار بازی می‌کنند بتوانیم شرایط‌مان را حفظ کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها