گل‌محمدی: در نیمه دوم تحت تأثیر جوانی و انگیزه بالای نفتی‌ها قرار گرفتیم

از تک تک بازیکنان هم تشکر می‌کنم. واقعاً با حس خوب و حس برد به زمین رفتند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

گل‌محمدی: در نیمه دوم تحت تأثیر جوانی و انگیزه بالای نفتی‌ها قرار گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دلایل اُفت تیمش در نیمه دوم دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان را تشریح کرد. 

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش در دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: این برد را به همه هواداران‌مان تبریک می‌گویم. از بچه‌ها تشکر می‌کنم به خاطر زحمتی که برای پیروزی در این بازی کشیدند. بازی نیمه اول فوق‌العاده بود؛ یک بازی اکتیو، با حرکت و جابجایی زیاد. موقعیت‌های زیادی هم به دست آوردیم و روی دو موقعیت به دو گل رسیدیم.

وی در ادامه افزود: در کل نیمه اول، نیمه خیلی خوبی برای ما بود و خیلی خوب توانستیم در نیمه حریف پاس بدهیم و موقعیت ایجاد کنیم. در نیمه دوم هم یک مقدار تحت تأثیر جوانی و انگیزه بالای حریف برای جبران قرار گرفتیم. استرسی هم که به خاطر باخت قبلی داشتیم به نظرم طبیعی بود. البته نباید از بازی خوب تیم نفت هم صرف‌نظر کنیم. آنها در نیمه دوم شجاعانه و جسورانه بازی کردند؛ البته ما می‌توانستیم به گل سوم برسیم ولی توپ به تیر خورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: در مجموع سه امتیاز برای ما با توجه به وضعیت جدول مهم بود و هدف اصلی ما هم همین بود که به آن خوب رسیدیم. تا بازی بعد هم شش روز فاصله است و می‌توانیم خودمان را خوب ریکاوری کنیم. به هر حال بازی بعد مهم و حساس است. از تک تک بازیکنان هم تشکر می‌کنم. واقعاً با حس خوب و حس برد به زمین رفتند و به همه آنها خسته نباشید می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها