ساغلام: تراکتور از شرایط سخت خارج می‌شود

رختکن گفتم پس از تعطیلی، بازیکنانی به تمرینات برگردند که با تمام وجود بازی می‌کنند.

ساغلام: تراکتور از شرایط سخت خارج می‌شود

سرمربی تراکتور تبریز گفت: یک پنالتی به دست آوردیم که می‌توانست بازی را به نفع ما تمام کند و نقطه عطف بازی باشد، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم. ارطغرول ساغلام پس از شکست یک بر صفر تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک گفت: دو تیم که زمان زیادی نبرده بودند، بازی را بیشتر در میانه زمین انجام دادند. تلاش کردیم ساختار دفاعی خود را در آن بخش‌ها بچینیم و با استفاده از توپ‌هایی که می‌گیریم، برای خودمان موقعیت گلزنی بسازیم. در نیمه اول به‌جز دو ضربه ایستگاهی، موقعیت خاصی به حریف ندادیم و نیمه دوم برای ما خیلی بهتر آغاز شد. حملاتی انجام دادیم و موقعیت‌هایی به دست آوردیم. یک پنالتی به دست آوردیم که می‌توانست بازی را به نفع ما تمام کند و نقطه عطف بازی باشد، اما نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

«اگر پنالتی تبدیل به گل می‌شد، ادامه مسابقه برای تراکتور راحت‌تر می‌شد». وی ضمن بیان این جمله گفت: پس از پنالتی، در شلوغی محوطه جریمه خودمان در خط دفاعی مرتکب اشتباه شدیم و گل خوردیم. حق‌مان نبود که ببازیم و اینکه این مسابقه را بدون امتیاز تمام کنیم، ما را ناراحت کرد.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه تمرینات تیمش به‌خاطر نوروز 1401 پنج روز تعطیل می‌شود، عنوان کرد: در رختکن گفتم پس از تعطیلی، بازیکنانی به تمرینات برگردند که با تمام وجود بازی می‌کنند و حداکثر تلاش خود را خواهند کرد. متأسفانه خودمان کار خودمان را سخت‌تر کردیم. با این حال از صمیم قلب می‌گویم که با کمک خدا، از پس این کار برمی‌آییم و تیم را از این شرایط دشوار بیرون می‌کشیم. این کار کمی سخت است، اما چنین اتفاقی رخ می‌دهد. این پیروزی را به حریف تبریک می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها