می‌دانستیم از بازی با آهال چه چیزی می‌خواهیم

نکونام: بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز بودند

برخی از بازیکنان ما خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. متأسفانه در نیمه اول نیز حمید بوحمدان مصدوم شد و مجبور شدیم او را تعویض کنیم.

نکونام: بازیکنانم جانانه جنگیدند و با تمرکز بودند

جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار فولاد ایران - آهال ترکمنستان که با برتری یک یر صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: ابتدا به تیم خوب آهال تبریک می‌گویم. آنها تیم باکیفیتی دارند و ما را به دردسر انداختند. امروز آنها با پنج مدافع بازی کردند و فضاهای بازی را بسته بودند، ولی توانستیم در نیمه اول گل بزنیم.

«می‌دانستیم از بازی با آهال چه چیزی می‌خواهیم.»، وی با بیان این جمله افزود: با این وجود دروازه‌بان آهال روز خوبی را پشت سر گذاشت. تیم ما نیز خیلی خوب و بانظم بازی کرد و هیچ موقعیتی به حریف ندادیم، حتی در دقایق اول که بازیکن‌مان مصدوم و تعویض شد، توانستیم بازی را کنترل کنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. آنها جانانه جنگیدند و با تمرکز کار کردند.

وی درباره غیبت لوسیانو پریرا خاطر نشان کرد: دو تغییر اجباری داشتیم که پریرا و آبشک به دلیل دو اخطاره بودن نتوانستند بازی کنند. همچنین برخی از بازیکنان ما خسته بودند و مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. متأسفانه در نیمه اول نیز حمید بوحمدان مصدوم شد و مجبور شدیم او را تعویض کنیم. شرایط آب و هوایی کار را برای ما سخت کرده بود، ولی توانستیم با تمرکز بالا کار کنیم و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها