در خصوص جدایی مرزبان بعدا صحبت خواهم کرد

نویدکیا: خاطرات خوبی از آبادان دارم

فقط روی وضعیت جلال علیمحمدی کمی تردید بود که صلاح دیدیم وی در بازی فردا همراه تیم نباشد و به استراحت بپردازد.

نویدکیا: خاطرات خوبی از آبادان دارم

محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر فوتبال اظهار کرد: قطعا بازی سختی خواهیم داشت چون تیم صنعت نفت فرهنگ فوتبال و ساختار فوتبال خوزستان را حفظ کرده است.

وی افزود: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد منصوریان و تیم صنعت نفت در این فصل تیم را به اینجا برسانند و کسی از تیم ضعیف ابتدای فصل چنین انتظاری نداشت، نفت آبادان فوتبال خوبی را بازی می کند و نتایج درخشانی هم گرفته و این تیم متحول شده و می‌دانیم که بازی سختی داریم، اما باید تمام تلاش خود را کنیم، این بازی قرعه خوبی برای ما خواهد بود که پیش از اعزام به عربستان با آب و هوای نزدیک به آن کشور، یک محک جدی بخوریم. من خوشحالم که به آبادان آمده ام، اینجا دوستان خوبی دارم و امیدواریم فردا بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، در خصوص حضور نورافکن در اردوی تیم ملی تصریح کرد: بازیکنان حرفه‌ای شده‌اند اما به او اجازه تمرین زیادی ندادیم و نورافکن با ریکاوری روز گذشته و تمرین سبکی که امروز داشته، اما یک بازی سنگین و پروازهای طولانی داشته و گمان نکنم مشکلی برای بازی فردا داشته باشد‌.

نویدکیا در خصوص پیوستن یک مربی خارجی جدید به کادر فنی این تیم، بیان کرد: دو تن از مربیان آقایان مرزبان و کریمی دیگر در کنار ما نخواهند بود که در این خصوص در آینده صحبت خواهیم کرد، خیلی مربیان را به ما معرفی کردند اما با شناختی که از این مربی داریم و سوابقی که دارد، حس می کنم شرایط بهتری دارد و تجربیات وی به ما کمک کند، او از روز گذشته به ما ملحق شده و در بازی های آسیایی می تواند به ما کمک کند.

وی  در خصوص غایبان احتمالی تیمش گفت: تمام نفرات را در اختیار داریم، فقط روی وضعیت جلال علیمحمدی کمی تردید بود که صلاح دیدیم وی در بازی فردا همراه تیم نباشد و به استراحت بپردازد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها