برانکو: الهلال را مانند سایر باشگاه‌های عربستانی می‌شناسم/ دسوزا: امیدوارم برانکو تا آخر فصل بماند

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان مدعی شد که الهلال را مانند سایر باشگاه‌های این کشور می‌شناسد.

برانکو: الهلال را مانند سایر باشگاه‌های عربستانی می‌شناسم/ دسوزا: امیدوارم برانکو تا آخر فصل بماند

برانکو ایوانکوویچ که همراه اعضای تیم فوتبال الاهلی عربستان در اردوی اتریش حضور دارد، رضایت خود را از بازیکنانش اعلام کرد و گفت که شاید این باشگاه یک یا دو بازیکن جدید جذب کند. الاهلی خود را برای دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال آماده می‌کند.

برانکو در این باره در گفت‌وگو با خبرگزاری العربیه اظهار داشت: من در سال‌های گذشته با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا روبه‌رو شدم و این تیم را همانند سایر باشگاه‌های عربستانی می‌شناسم. حالا در اتریش به خوبی آماده فصل آینده می‌شویم و من خوش‌بینم. من از تیم فعلی بسیار رضایت دارم. با این حال ممکن است یک یا دو بازیکن دیگر جذب کنیم. شاید یک مدافع وسط خارجی به خدمت بگیریم.

همچنین جوزف دسوزا، بازیکن برزیلی تیم الاهلی در گفت‌وگو با العربیه در مورد شرایط تیمش گفت: ما سال گذشته و در مواقع حساس، از تغییر سرمربی و مصدومیت‌هایی که به تیم آسیب زد، ضربه خوردیم. امیدوارم دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد و برانکو تا انتهای فصل در الاهلی بماند.

وی ادامه داد: ما در ابتدای فصل بازی می‌کنیم و کار برای هر دو تیم سخت است، اما به خوبی روی این بازی‌ها تمرکز کردیم. باید هوشمندانه با این مسابقه مواجه شویم و نباید گل بخوریم. ما با جدیت و مطابق شیوه برانکو تمرین و تلاش می‌کنیم خودمان را با آن تطبیق دهیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها