مسؤولان برای حضور تماشاگران تدبیر کنند

منصوریان: بازی سپاهان نقطه عطفی برای تیم ما خواهد بود

جبیره، مطلق زاده و حکیم نصاری، محرومان قطعی ما خواهند بود. اما جوانان تیم باید جای این بازیکنان را پر کنند.

منصوریان: بازی سپاهان نقطه عطفی برای تیم ما خواهد بود

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از دیدار برابر سپاهان اصفهان، ضمن تبریک سال نو، اظهار کرد: بازی بسیار سختی برابر سپاهان اریم کما اینکه قبلا هم گفتم که این تیم فوتبال را بسیار روان بازی می کند، بازی فردا هم بسیار سخت خواهد بود برای ما هم نقطه عطفی است برای اینکه جوانان ما می خواهند خود را در فوتبال کشور مطرح کنند.

وی با یان اینکه دو سه بازی سنگین دیگر به جز سپاهان در پیش داریم که می تواند تجربه خوبی برای جوانان تیم باشد گفت: در 12 روز گذشته تمام وقت خود را برای آنالیز تیم سپاهان گذاشتیم و نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می دانیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اعلام این خبر که چند بازیکن تیمش به دلیل چهار کارته بودن، از همراهی تیم در بازی مقابل سپاهان محروم خواهند بود، تصریح کرد: جبیره، مطلق زاده و حکیم نصاری، محرومان قطعی ما خواهند بود. اما جوانان تیم باید جای این بازیکنان را پر کنند.

منصوریان ادامه داد: ابتدا برای نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا آرزوی موفقیت می کنم چون زیر پرچم کشورمان به میدان خواهند رفت، اما هر بازی جایگاه خود را دارد و دست تیم سپاهان به لحاظ تعداد بازیکن و نفرات کاملا باز است و اگر ملاحظاتی پیش از اعزام به عربستان دارند به تشخیص خودشان است، اما ما با تمام قدرت خود به میدان خواهیم رفت و بنزین سبز ما در این روزها ما را به خوبی یاری می کند و چند بازیکن ملی پوش امید ما می توانند کمک زیادی به خصوص در ۳۰ دقیقه پایانی به ما کنند.

وی با اشاره به لغو حضور تماشاگران در بازی فردا، خاطرنشان کرد: سه سال زمان برده که هوادار ما بتواند وارد ورزشگاه شود؛ از مسؤولان شهر خواهش می کنم که آن تدبیری که به صلاح شهر است را بیاندیشند، هیچکس نمی داند پس از این بازی شرایط کرونا به چه شکل خواهد بود و شاید سویه جدیدی ظاهر شود، اگر برای مسؤولان شهر امکان دارد تا امشب تدبیری اتخاذ کنند که ما بتوانیم برای یک بار هم که شده هواداران خود را روی سکوهای ورزشگاه ببینیم. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها