بگوویچ: فردا نیستم که به دیدار ویلموتس بروم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: به بازیکنان تبریک می‌گویم کنترل بیشتر بازی دست ما بود.

بگوویچ: فردا نیستم که به دیدار ویلموتس بروم

وینگو بگوویچ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی با سایپا گفت: به همه بازیکنان تبریک می‌گویم آنها بازی خوبی ارائه دادند. کنترل بیشتر بازی در دست ما بود.در انتهای بازی سایپا ما را تحت فشار قرار داد. بازی خوب و جوانمردانه‌ای را شاهد بودیم. من باید فیلم بازی را ببینم. تا زمانی که فیلم بازی را نبینم نمی‌توانم در مورد تصمیم داور هیچ نظری را بدهم.

وی در ادامه افزود: سبک بازی من است که اینگونه است که مالکیت توپ را بیشتر در اختیار دارم به همین دلیل ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم. شاید به منطقه جریمه زیاد نفوذ نکردیم اما اعتقاد دارم بازی خوبی از تیم ما مشاهده کردید.ما باید کمی مطمئن‌تر بازی کنیم تا بتوانیم گل هم بزنیم، کیفیت چمن خیلی بد بود. برای هر دو تیم کیفیت چمن خوب نبود.

سرمربی تیم گل‌گهر در خصوص پیمان رنجبری  گفت: پیمان رنجبری متأسفانه در اردوی تیم ملی آسیب دید ولی امیدوارم هر چه سریع‌تر آمادگی خود را به دست بیاورد و مانند سال قبل آماده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه فردا با ویلموتس حضور خواهید داشت یا خیر، گفت: متأسفانه من امشب به سمت کرواسی پرواز دارم و دستیارم در جلسه فردا با ویلموتس شرکت خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها