پیوس: روز خوب پرسپولیس باشد، هیچ تیمی جلودارش نیست

استقلال سه بازی سخت بیرون از خانه برابر سپاهان، فولاد و مس رفسنجان دارد و پرسپولیس می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

پیوس: روز خوب پرسپولیس باشد، هیچ تیمی جلودارش نیست

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سه بازی سخت و تعیین‌کننده استقلال در بیرون از خانه در مسیر قهرمانی این تیم تعیین‌کننده است.

فرشاد پیوس درباره دیدار فردای پرسپولیس - استقلال گفت: این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را دارد و هر تیمی که در زمین تمرکز بیشتری داشته باشد و کمتر درگیر حاشیه‌ها شود قطعاً شانس زیادی برای برد خواهد داشت. هر دو تیم از لحاظ فنی جزو تیم‌های خوب لیگ امسال بوده‌اند و امیدوارم شاهد یک بازی جذاب و پرگل باشیم.

وی در مورد شکست‌‌ناپذیری استقلال در لیگ امسال و اینکه خیلی‌ها این تیم را شانس اول قهرمانی قلمداد می‌کنند، تصریح کرد: در سال‌های گذشته خیلی از تیم‌ها بودند که در فاصله هفت یا هشت هفته مانده به پایان مسابقات شانس اول قهرمانی قلمداد می‌شدند، ولی قهرمان نشدند. نمی‌توان از حالا استقلال را مدعی اول دانست چون هشت بازی دیگر هم باقی مانده است. البته پرسپولیس باید بداند که فرصت زیادی برای جبران این اختلاف امتیاز ندارد و دربی یکی از بازی‌هایی است که پرسپولیس باید اختلاف را به سه امتیاز برساند. البته این را هم بگویم که استقلال سه بازی سخت بیرون از خانه برابر سپاهان، فولاد و مس رفسنجان دارد و پرسپولیس می‌تواند از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.

پیوس پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی فردا را اینطور بیان کرد: پیش‌بینی سخت است، ولی امیدوارم پرسپولیس برنده این بازی شود. اگر روز خوب پرسپولیس باشد، هیچ تیمی در لیگ جلودارش نخواهد بود.

مهاجم پیشین سرخپوشان در مورد مهاجم ازبکستانی جدید پرسپولیس اظهار داشت: تمیروف مهاجمی است که جنب و جوش زیادی در زمین مسابقه دارد و می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. باید چند بازی صبر کنیم تا بتوانیم در مورد او نظر بدهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها