در دربی محکوم به برد هستیم

عبدی:‌ «امید» هیچ وقت در پرسپولیس نمی‌میرد

ما هرگز ناامید نمی‌شویم و این اختلاف 6 امتیازی در 9 بازی قابل جبران است. امید تنها چیزی است که هیچ وقت در پرسپولیس نمی‌میرد.

عبدی:‌ «امید» هیچ وقت در پرسپولیس نمی‌میرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که آنها هرگز بابت قهرمانی در لیگ ناامید نیستند.

مهدی عبدی در گفت‌وگو با مستقل آنلاین، در خصوص شکست پرسپولیس در آبادان و سخت شدن کار این تیم برای قهرمانی گفت: از روز اول که لیگ را شروع کردیم هدفی جز قهرمانی نداشتیم و همچنان برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. در آبادان هم بازی خوبی انجام دادیم و همه دیدند چقر موقعیت از دست دادیم ولی دیگر این بازی برای ما تمام شد و باید به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین مسئله برای ما برد در مسجدسلیمان است تا بتوانیم با شرایط خوبی به مصاف استقلال تهران برویم. شاید برخی هواداران بابت شرایط تیم نگران باشند ولی به آنها قول می‌دهیم که تا آخرین روز لیگ برای قهرمانی تلاش کنیم. ما هرگز ناامید نمی‌شویم و این اختلاف 6 امتیازی در 9 بازی قابل جبران است. امید تنها چیزی است که هیچ وقت در پرسپولیس نمی‌میرد.

عبدی در مورد اینکه برخی معتقدند نتیجه بازی با استقلال تکلیف قهرمانی را روشن خواهد کرد خاطرنشان کرد: نتیجه این بازی مهم است و ما در دربی محکوم به برد هستیم ولی این بازی به تنهایی نمی‌تواند تیم قهرمان را مشخص کند. برای ما همه بازی‌ها حکم فینال را دارد و باید در هر بازی برای برد بجنگیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها