چطور استقلال، سپاهان و فولاد بازیکن گرفتند؟

منافی: مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست، درویش باید هنرش را نشان دهد

وزارت ورزش هم همانطور که آجورلو را در استقلال حمایت می‌کند، باید درویش را هم حمایت کند.

منافی: مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست، درویش باید هنرش را نشان دهد

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست و مدیرعامل پرسپولیس باید هنر خودش را در جذب بازیکن نشان دهد.

جواد منافی در خصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس در سوپرجام و نگرانی هواداران پرسپولیس از وضعیت کنونی این تیم گفت:‌ طبیعی است که هواداران نگران باشند، خصوصاً اینکه پرسپولیس از لحاظ مدیریت، مسائل مالی، زمین تمرین، جذب بازیکن و ... با مشکلات زیادی مواجه بوده و مدام پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه هم بسته می‌شود. همه تیم‌ها خودشان را تقویت کرده‌اند ولی پرسپولیس غیر از دروازه‌بان دوم دیگر بازیکنی نگرفته است.

وی ادامه داد: برای پرسپولیس خیلی مهم بود که این بازی را ببرد و با گرفتن یک جام به استقبال نیم‌فصل دوم برود. چند بازیکن هم به دلایل مختلف غایب بودند و همین موضوع دست گل‌محمدی را بسته بود.

منافی در خصوص صحبت‌های درویش که گفته یحیی گل‌محمدی بازیکن فیکس تیم‌های دیگر را می‌خواهد و جذب آنها شدنی نیست، خاطرنشان کرد:‌ مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست، اگر استقلال، سپاهان یا پرسپولیس بازیکن گرفته‌اند درصدی از این موضوع به ارتباط باشگاه‌ها یا توانایی مدیران است. درویش باید بداند که مدیریت فقط پشت میز نشستن نیست و سایپا و پرسپولیس زمین تا آسمان با هم فرق دارند. درویش می‌دانست پرسپولیس چه مشکلاتی دارد و با علم به این موضوع مسئولیت را قبول کرد پس باید در مورد جذب بازیکن هنر خودش را نشان دهد. از طرفی وزارت ورزش هم همانطور که آجورلو را در استقلال حمایت می‌کند، باید درویش را هم حمایت کند.

مربی و بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه سرخ‌‌پوشان نیاز مبرمی به جذب بازیکن دارند، اظهار داشت: اگر پرسپولیس بازیکن جذب نکند قطعاً در ادامه راه با مشکل مواجه خواهد شد. این تیم در چند پست از جمله خط حمله نیاز به جذب بازیکن دارد و بازیکن جوانی مثل مهدی عبدی به تنهایی نمی‌تواند بار تیم را به دوش بکشد. شما دیدید که او در بازی با فولاد یک تک به تک را مثل آب خوردن از دست داد. پرسپولیس در لیگ همچنان جزو شانس‌های اصلی قهرمانی است ولی این تیم باید تقویت شود. امیدوارم مشکلات تیم و باشگاه هر چه زودتر برطرف شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها