غبیشاوی: برای لک ناراحتم و برای خودمان خوشحال

تنها دلخوشی مردم آبادان فوتبال است و خدا را شکر توانستیم دلشان را شاد کنیم.

غبیشاوی: برای لک ناراحتم و برای خودمان خوشحال

محمدرضا غبیشاوی پس از پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در خصوص این بازی گفت: بازی خیلی سنگینی بود. پرسپولیس تیم خوبی بود و بازی فشرده ای داشتیم. هدف ما این بود که بازی را ببریم. این برد را به تمام هواداران، خانواده هایمان و کاپیتان تیم‌مان طالب که جای خالی اش واقعا احساس می‌شد تقدیم می‌کنیم. انشاالله که در بازی بعد بتواند مثل بازی های قبل بدرخشد. خیلی تحت فشار بود و تمام بچه ها امروز بخاطر او جنگیدند.

او در خصوص گل اول صنعت نفت به پرسپولیس که روی اشتباه حامد لک به ثمر رسید گفت: من هدفم این بود که به سمت چارچوب بزنم و حامد لک هم اشتباه کرد که موفق شدیم گل بزنیم. البته برای لک ناراحتم اما برای خودمان تحت هر شرایطی خوشحالم!

غبیشاوی ادامه داد: خیلی برد لذت بخشی بود. همه بچه ها زحمت کشیدند. ما چه از بزرگان تیم و چه از جوان ها انگیزه گرفتیم. خیلی به این برد نیاز داشتیم. ما سعی داریم عملکردی داشته باشیم که جایگاه واقعی خودمان برسیم. این برد جبران باخت قبلی باشد.

بازیکن نفت آبادان با بیان اینکه کادرفنی این تیم آنالیز خوبی از پرسپولیس داشته‌اند عنوان کرد: ما پرسپولیس را به خوبی آنالیز کرده بودیم و علی آقا با ما جلسه گذاشته بود و نقاط قوت و ضعف پرسپولیس را به ما گفته بود. همه برنامه های پرسپولیس را می‌دانستیم و تمرین زیادی برای این بازی کرده بودیم و زحمت کشیده بودیم تا بتوانیم یک بازی خوب ارائه بدهیم.

غبیشاوی درباره دیدار هفته آینده صنعت نفت مقابل استقلال بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم. هدف‌مان این بود که اول در این بازی پیروز شویم؛ امیدوارم بتوانیم استقلال را هم در تهران ببریم. باید این برد دلچسب را فراموش کنیم و برای بازی بعد آماده شویم.

هافبک تیم صنعت نفت در پایان در مورد جو آبادان پس از پیروزی گفت:  تنها دلخوشی مردم آبادان فوتبال است و خدا را شکر توانستیم دلشان را شاد کنیم. مردم آبادان بدون هیچ امکاناتی عاشق فوتبال هستند. این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها