کلانی: چرا پرسپولیس و استقلال همیشه مشکل دارند؟

هواداران باشگاه پرسپولیس کسانی هستند که با دل و جانشان همه چیز را فدا می‌کنند اما چه چیزی نصیب آنها خواهد شد؟

کلانی: چرا پرسپولیس و استقلال همیشه مشکل دارند؟

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید که باشگاه پرسپولیس در تمام این سالها دچار مشکل بوده است.

حسین کلانی در مراسم هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس با حضور رئیس سازمان خصوصی سازی عنوان کرد: در این مسائل چیزی برای ما نخواهد بود چون کار ما تمام شده و سن ما به جایی رسیده که هیچ بهره‌وری نیست و اگر قرار بود که از پیشکسوتان ما بهره‌وری شود در این چند سال که همه ما جیغ می‌زنیم که دولت برای بچه های ما بازنشستگی برای ما تعیین کند این کار را می‌کرد؛ خیلی کار ساده ای بود و می‌توانستند این کار را انجام بدهند.

او با انتقاد از شیوه خصوصی سازی گفت: سوال من این است که در مسئله خصوصی سازی چه کاری می‌خواهند برای باشگاه پرسپولیس کنند؟ چه چیزی نصیب باشگاه پرسپولیس می‌شود؟ وقتی که سهم محدودی را به باشگاه پرسپولیس خواهند داد، تصمیم گیری ها دوباره با شخصیت حقوقی است که تعداد و سهامشان بیش از ۵۱ درصد است و آنها هستند که تصمیم می‌گیرند. اگر قرار است خصوصی سازی شود و باشگاه نظمی بگیرد، باشگاه را به یک تشکیلاتی واگذار کنند؛ مثل باشگاه سپاهان که برای صنایع فولاد است و زندگی خودش را می‌کند، ذوب آهن کار خودش را می‌کند و هیچ مشکلی ندارند. چرا باید این دو باشگاهی که ستون های فوتبال مملکت هستند همیشه با مشکل اداره شوند؟

کلانی ادامه داد: فقط وعده و وعید است. در این چندین سال کدام دفعه شده که باشگاه پرسپولیس آرامش داشته باشد و مشکل نداشته باشد و گرفتار نباشد؟ مدام گرفتاری و مشکل. امیدوار هستم که من اشتباه کنم و نظرم غلط باشد و توانسته باشند قوانینی را تدوین و تنظیم کنند که به نفع باشگاه و به نفع مردم باشد. جریان شرکت تعاونی که مدتی از آن صحبت می‌شد به جز اینکه یک گوشتی از بدن مردم بکنند، به کجا رسید؟ هواداران باشگاه پرسپولیس کسانی هستند که با دل و جانشان همه چیز را فدا می‌کنند اما چه چیزی نصیب آنها خواهد شد؟

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: من امیدوار هستم کسانی که برنامه ریزی کرده‌اند، برنامه ریزی درستی داشته باشند برای اینکه در طول این سالها که مسئله خصوصی شده عنوان شده، کارخانه ها و موسساتی را واگذار کردند اما هیچکدام به نفع مردم نبوده است. الان هم همین خواهد بود. دوباره به جز اینکه سر مردم را گرم کنند و هواداران را خوشحال کنند هیچ نتیجه ای ندارد. باز هم امیدوارم که من اشتباه کرده باشم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها