دروازه بان استقلال شرط شوهردادن دخترش را اعلام کرد

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: تلاش زیادی برای رسیدن به شماره یک در استقلال کردم و خدا را شکر به هدفم رسیدم.

دروازه بان استقلال شرط شوهردادن دخترش را اعلام کرد

حسین حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال درباره تولد دخترش گفت: پدر شدن حس فوق العاده‌ای است که آن را تجربه کردم و تولد هر دختری در هر خانواده با خیر و برکت همراه است که امیدوارم این خیر و برکت برای من و استقلال هم همراه باشد و شرایط بهتری برایم رقم بخورد.

او درباره اینکه آیا فرزند خود را برای ازدواج به یک فوتبالیست خواهد داد با خیر گفت: بله اگر فوتبالیست استقلالی باشد حاضرم تا دخترم با او ازدواج کند.

حسینی ادامه داد: تمرینات پر فشاری را زیر نظر مربیان داشتیم و حتی در اردوی ترکیه هم به دلیل بدنسازی زیاد فرصت زیادی را در اختیار نداشتیم و امیدوارم با اضافه شدن چند بازیکن دیگر به شرایط ایده آل برسیم.

دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: تیم بسیار جوان شده اما افتخار این را دارم که بازیکن استقلال هستم و امیدوارم هواداران از تیم و جوان ها حمایت کنند و شرایط خوبی رقم بخورد.

او گفت: در اردوی ترکیه یک تیم حاضر در آنجا قصد داشت از حضور من در دروازه اش استفاده کند که البته سرمربی تیم مخالفت کرد.

حسینی درباره جذب دروازه بان جدید برای تیم بیان کرد: موفقیت استقلال برایم مهم بوده و رسیدگی به این موضوع بر عهده باشگاه است.

دروازه بان استقلال افزود:کار کردن با غلامپور بسیار خوب است و هدف‌های خوبی با یکدیگر داریم و امیدوارم فصل خوبی را شروع کنیم.

او‌ درباره شماره یک استقلال که بر تن می‌کند گفت: هدف‌های زیادی برای رسیدن به شماره یک در استقلال داشتم و خدا را شکر به هدفم رسیدم و خیلی‌ها به من می‌گفتند در استقلال نمان و برو، اما من ماندم و به شماره یک هم رسیدم و برای تولد فرزندم استراماچونی تبریک ویژه‌ای به من گفت و اعلام کرد فصل را به خوبی شروع کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها