ایسکو برای دومین بار پدر می‌شود

هافبک تیم فوتبال رئال مادرید به دلیل این که در آستانه تولد فرزند دوم خود است، همراه این تیم به تور پیش فصل نرفت.

ایسکو برای دومین بار پدر می‌شود

هافبک رئال مادرید به همراه این تیم راهی آمریکا نشد، او به دلیل نزدیک بودن تولد فرزند دوم خود در اسپانیا می‌ماند.

رئال مادرید امروز سه شنبه بعد از ظهر به کانادا پرواز کرد، اما ایسکو که چشم انتظار تولد فرزند دوم خود است تصمیم گرفت در اسپانیا بماند.

پس از تولد نوزاد، هافبک ۲۷ ساله رئال مادرید به اردوی آماده سازی پیش فصل سفیدپوشان مادریدی در آمریکای شمالی ملحق خواهد شد.

ایسکو با وجود این که نامش در فهرست اولین گروه مسافران نبود، روز گذشته در «والده بباس» زمین تمرینی رئال حاضر شد، بازیکنان زین الدین زیدان، برنامه آماده سازی پیش فصل را با حضور در آزمایشات پزشکی باشگاه شروع کردند.

او یکی از معدود نفراتی است که از روز اول تور تابستانی کانادا و ایالات متحده حضور نخواهند داشت، علاوه بر ایسکو شرکت کنندگان در رقابت‌های کوپا آمریکا ۲۰۱۹ مانند فدریکو والورده، ادر میلیتائو، کاسمیرو و همچنین ژسوس وایخو و دنی سبایوس که در مسابقات قهرمانی زیر ۲۱ ساله‌های اروپا برای اسپانیا بازی کردند، دیرتر به اردو ملحق خواهند شد.

مادرید در کانادا تا ۱۸ جولای، سپس برای بازی‌های ICC به ایالات متحده می‌رود.

رئال مادرید ساعت ۱۷ امروز به مونترال پرواز خواهد کرد و تا روز پنج شنبه، ۱۸ ژوئیه در این شهر کانادا خواهد ماند، سپس آن‌ها به ایالات متحده سفر خواهند کرد تا در جام قهرمانان بین المللی برابر بایرن مونیخ (۲۱ جولای، هوستون)، آرسنال (۲۴ جولای، لندور) و اتلتیکو مادرید (۲۷ جولای، نیوجرسی) بازی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها