هشدار کاپیتان به پرسپولیسی ها

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است تا زمانی که این تیم جام قهرمانی را بالای سر نبرد نباید حرف از قهرمانی زد.

هشدار کاپیتان به پرسپولیسی ها

به گزارش مستقل آنلاین:

سیدجلال حسینی در خصوص بازی این تیم با فولاد خوزستان گفت:

تمام بازی‌ها برایمان حکم فینال را دارد. از وقتی دوباره به رقابت های لیگ برتر بازگشتیم توانستیم خیلی خوب عمل کنیم و همه چیز را جدی گرفتیم تا بتوانیم در زمین مسابقه بازی های خوبی را انجام دهیم.

مدافع پرسپولیس ادامه داد:

بازی با فولاد هم یکی از فینال هایمان است و می دانیم آنها هم مثل سایر رقیبان، عملکرد خوبی داشته‌اند و قدرت زیادی دارند. باید ببریم و به چیز دیگری فکر نمی کنیم.

سیدجلال حسینی درباره نتایج سایر رقیبان پرسپولیس که به سود این تیم شده است تاکید کرد:

به سایر تیم‌ها احترام می گذاریم. اگر الان هم صدر جدول هستیم به خاطر عملکرد خودمان است. مطمئنا هر تیمی برای خودش بازی می کند و ما نیز همینطور. به فکر سایر نتایج نیستیم. نیازی هم نداریم. با تمام قدرت تا آخرین هفته بازی می کنیم تا باعث شادی هواداران شویم.

سیدجلال حسینی کاپیتان سرخپوشان خاطرنشان کرد:

پرسپولیس باید قهرمانی خود را مسجل کند و برای اینکه زودتر به این عنوان برسیم نیاز به بردن داریم. هنوز هم بازی های سختی داریم. چه در لیگ برتر، چه در بازی های جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باید حواس خودمان را جمع کنیم تا اشتباه نداشته باشیم. به چیزی کمتر از قهرمانی رضایت نمی دهیم.

منبع : پارس فوتبال

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها