یونایتد مانع بازگشت مورینیو به پورتو شد

قرار بوده 4 سال قبل و برای مدتی کوتاه، ژوزه مورینیو دوباره هدایت پورتو را بر عهده گیرد.

یونایتد مانع بازگشت مورینیو به پورتو شد

منچستریونایتد فقط چند ماه قبل از انتقال به اولدترافورد مانع بازگشت غافلگیرکننده ژوزه مورینیو به پورتو شده است. این سرمربی 57 ساله در ماه می 2016 جایگزین لوئیس فان خال شد و سه سال را در یونایتد گذراند. اما قبل از بازگشت به لیگ برتر، مورینیو این فرصت را داشت که برای بار دوم هدایت پورتو را بر عهده گیرد. در اولین دوره حضور در پورتو، مورینیو دو بار قهرمان لیگ پرتغال شد و قبل از پیوستن به چلسی در سال 2004 موفق شد تیم پرتغالی را به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان برساند.

 

 

 

داکاستا رئیس پورتو در این باره گفت: "ما در اواسط فصل بدون مربی بودیم. با مورینیو مذاکره کرده و فاصله ای با توافق با او نداشتیم، او با منچستریونایتد وارد مذاکره شده، اما قصد داشت فصل بعد کارش را شروع کند و من از او پرسیدم آیا می تواند تا پایان فصل و قبل از انتقال به منچستر به پورتو بیاید یا خیر.

 

این کار غیر ممکن به نظر می رسید، اما پاسخ مورینیو مثبت بود. اما یونایتد با این انتقال مخالفت کرده و مدغی شد ممکن است در لیگ اروپا دو تیم به یکدیگر بخورند. اما بسیاری از مردم این واقعیت را نادیده می گیرند که بدون در نظر گرفتن ایم شرایط، مورینیو می توانست در شرایط اضطراری نیم فصل در پورتو حضور یابد و این از دوستی و لطف او بود."

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها