ناکامی فصل قبل باعث اتحاد منچستریونایتد شد

مارکوس راشفورد، ستاره جوان منچستریونایتد در مورد ناکامی های فصل قبل این تیم صحبت کرد.

ناکامی فصل قبل باعث اتحاد منچستریونایتد شد

مارکوس راشفورد که در پیروزی پرگل تیمش مقابل چلسی موفق به زدن 2 گل شد، ابراز امیدواری کرد اتفاقات فصل قبل دیگر برای یونایتد تکرار نشود. شیاطین سرخ در اواسط فصل قبل و بعد از جدایی ژوزه مورینیو، مدتی نتایج بسیار خوبی گرفتند اما دوباره در مقاطع پایانی فصل افت کرده و در نهایت نتوانستند سهمیه صعود به لیگ قهرمانان را کسب کنند؛ اتفاقی که مارکوس راشفورد امیدوار است این فصل دیگر تکرار نشود.

مارکوس راشفورد گفت: "اگر اتفاقاتی که گذشت را مرور کنیم، به نظر من به این نتیجه می رسیم که ناکامی های فصل قبل باعث اتحاد تیم و نزدیک تر شدن بازیکنان یونایتد به یکدیگر شده است.

 

حالا دیگر همه ما می دانیم که نمی توانیم این فصل را نیز مانند فصل قبل آغاز کرده و همانگونه به پایان برسانیم. ما فقط در اواسط فصل قبل منچستریونایتد همیشگی بودیم و حالا قصد داریم در همه مقاطع فصل آنگونه بازی کنیم.

 

فراموش نکنیم که در مقطع کریسمس هیچ کس انتظار نداشت که ما به جمع چهار تیم بالای جدول لیگ برتر برسیم. بنابراین با توجه به شرایطی که داشتیم، رسیدن به آن مقطع و دوباره افت برای ما دشوار بود و نمی خواهیم اجازه دهیم این اتفاقات دوباره تکرار شود."

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها