بارسا خوش شانسی های تاریخی رئال را ندارد

ژاوی اسطوره بارسلونا معتقد است که بارسا برای قهرمانی چیونزلیگ باید یک سر و گردن از حریفانش بالاتر باشد.

بارسلونا آخرین بار سال 2015 بود که توانست عنوان قهرمانی چمیپونزلیگ را کسب کند. آبی اناری ها در سال های اخیر همواره ناکام مانده اند و به خصوص با دو شکست تاریخی برابر لیورپول و رم، خاطرات تلخی برای هوادارانش به جا گذاشت.

فصل جاری و قبل از تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا، بارسا در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در زمین ناپولی به تساوی 1-1 دست یافته بود ولی بازی برگشت به تعویق افتاد.

ژاوی هرناندز معتقد است که بارسا برای قهرمانی، خوش شانسی های تیمی مثل رئال را ندارد.

ژاوی در مورد شانس قهرمانی بارسا گفت:« بارسا را همیشه صاحب شانس قهرمانی لالیگا می بینم اما در لیگ قهرمانان اوضاع خیلی متفاوت و دشوار است. بارسا هر زمان که یک سر و گردن از تمام حریفانش بالاتر بوده، توانسته قهرمان اروپا شود ولی خوش شانسی تاریخی برخی تیم ها را ندارد. بارسا باید کاملا برتر از تمام حریفانش باشد تا بتواند قهرمان شود. تاریخ می گوید که بارسا برای قهرمانی در اروپا باید کیفیتی بالاتر از همه از خود نشان دهد.»

ژاوی ادامه داد:« بله؛ منظور من از تیم خوش شانس، رئال بود. البته تیم های دیگری هم بوده اند که با خوش شانسی قهرمان شده اند. بارسا یک بار در سال 2009 برابر چلسی در استمفورد بریج خوش شانس بود که توانست راهی فینال شود. ما توپی داخل چارچوب شوت نکردیم و 10 نفره هم بودیم ولی اینیستا با شوت خود در دقیقه پایانی، کار را به تساوی کشاند و ما به فینال رفتیم. هرگز به یاد ندارم بارسا در لالیگا سوم، چهارم یا پنجم شده باشد و در لیگ قهرمانان توانسته باشد قهرمان شود اما این اتفاق برای رئال چندین بار رخ داده است. من این را تا حدی خوش شانسی می دانم.»

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها