دعوا بر سر رونالدینیو در زندان

برگزاری یک تورنمنت فوتسال در زندانی در پاراگوئه که رونالدینیو در آن محبوس است باعث شد بین تیمها برای در اختیار داشتن این اسطوره برزیلی درگیری ایجاد شود.

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل چندی پیش در مرز کشور پاراگوئه در حالی که قصد داشت با پاسپورتی جعلی وارد این کشور شود دستگیر شد. رونالدینیو از سوی پلیس مرزبانی بازداشت موقت شد و دادستانی پاراگوئه با اینکه در کیفرخواست تنظیمی‌اش علیه او از قاضی خواسته بود به جای مجازات زندان از جریمه نقدی استفاده کند ولی قاضی حکم داد که رونالدینیو تا زمان صدور رای قطعی در زندان محبوس باشد.

 

 

به این ترتیب رونالدینیو به زندان عمومی آگروپاسیون در این کشور منتقل شد تا دوران حبس خود را سپری کند.

 

چند روز بعد رسانه‌ها در پاراگوئه اعلام کردند مسئولین این زندان قصد دارند از حضور رونالدینیو حداکثر استفاده را ببرند و به همین علت در این زندان یک تورنمنت فوتسال بین زندانی‌ها برگزار خواهند کرد.

 

حالا به گزارش رسانه‌های آمریکای جنوبی در جریان برگزاری این تورنمنت فوتسال همه تیمها به شدت خواهان حضور رونالدینیو در تیمهای خودشان بوده‌اند تا حدی که بین آنها بر سر رونالدینیو درگیری اتفاق افتاده است.

 

 

یک روزنامه‌نگار پاراگوئه‌ای که خبر برگزاری این تورنمنت را منتشر کرده بود در توییتی جالب در این باره نوشت:" قرار شده که رونالدینیو در این بازی‌ها حتی اگر بتواند گلزنی کند این کار را نکرده و توپ را به یک هم‌تیمی‌اش پاس بدهد. تیمها توافق کردند که به علت سطح بالای بازی رونالدینیو امکان گلزنی را از او بگیرند. رونالدینیو طبق معمول با لبخندی به پهنای صورتش از این قانون زندانی‌ها استقبال کرد".

 

 

بر اساس این گزارش، جایزه تیمی که در این تورنمنت برنده می‌شود شانزده کیلو گوشت است. به این ترتیب تیم برنده می‌تواند در زندان ضیافتی بزرگ برگزار کرده و لذت قهرمانی فوتسالی‌اش را ببرد.  

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها