نکونام: منتظری می‌خواهد فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: با پژمان منتظری صحبت کردم، اما او می‌خواهد فوتبالش را خارج از ایران دنبال کند.

نکونام: منتظری می‌خواهد فوتبالش را خارج از ایران ادامه دهد

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره شرایط این روز‌های تیمش بیان کرد: تمریناتمان را به موقع شروع کردیم و شرایطمان خوب است. بازی‌های دوستانه مان را انجام می‌دهیم و دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم تا آماده رقابت‌های لیگ برتر شویم.

نکونام درباره فصل نقل و انتقالات تصریح کرد: در نقل و انتقالات به اندازه تیم‌هایی که میلیاردی هزینه می‌کنند راضی نبودم. اما تا حدودی به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

سرمربی فولاد درباره جذب پژمان منتظری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران خاطر نشان کرد: من با پژمان به صورت شخصی صحبت کردم اما او راغب است تا فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

سرمربی فولاد درخصوص اینکه برخی بازیکنان مطرح، به سختی حاضر می‌شوند راهی اهواز شوند، تاکید کرد: خیر ما با این مشکل مواجه نبودیم. هر کسی هم که از فولاد پیشنهاد دارد باید به این موضوع افتخار کند، چون امکانات این باشگاه خوب است و اگر بازیکنی هم با ما به توافق نرسیده است به خاطر نبود بودجه در باشگاهمان است.

نکونام درمورد هدف گذاری فولاد در سال‌های پیش رو گفت: می‌خواهیم سال اول تیم قدرتمندی را راهی لیگ کنیم و سال اول با ثبات باشیم و پس از آن در سال دوم می‌خواهیم برای کسب سهمیه با قدرت‌های فوتبال ایران رقابت کنیم.

او درباره هدف گذاری شخصی اش در مربیگری هم تصریح کرد: هدف خاص و مشخصی ندارم، اما می‌خوهم مثل دوران بازیگری ام پله پله پیشرفت کنم.

نکونام درباره شکایتی که بخاطر مطالباتش از استقلال به AFC داشته است خاطر نشان کرد: این موضوع برای گذشته است. طلبی از استقلال دارم که بیش از ۵۰ درصد آن پرداخت نشده است. با امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال صحبت کردم و قرار است پرداخت شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها