تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سهمیه بازی‌های ساحلی جهان را کسب کرد

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با وجود ناکامی در رقابت‌های اخیر قهرمانی آسیا، برای حضور در بازی‌های ساحلی جهان کسب سهمیه کرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران سهمیه بازی‌های ساحلی جهان را کسب کرد

سهمیه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضور در نخستین دوره بازی های ساحلی جهان از طرف کمیته برگزاری بازی ها به این تیم اختصاص داده شده است.

این در حالی است که تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مسابقات اخیر قهرمانی آسیا که اسفندماه سال گذشته به میزبانی تایلند برگزار شد با شکست مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت و ناکامی بزرگی را برای خود رقم زد.

با این حال و با توجه به موفقیت های فوتبال ساحلی در چند سال اخیر که قهرمانی در جام بین قاره ای یکی از آنها به حساب می آید، کمیته برگزاری بازی های ساحلی جهان یکی از سهمیه های مسابقات فوتبال این بازی ها را به ایران اختصاص داده است.

کسب سهمیه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران برای حضور در بازی های ساحلی جهان به صورت رسمی به کمیته ملی المپیک ایران اعلام شده است.

نخستین دوره بازی های ساحلی جهان با نظارت ( ANOC) مهرماه به میزبانی قطر برگزار می شود. پیش از این سن دیگو به عنوان محل برگزاری این بازی ها معرفی شده بود اما یک ماه پیش آمریکایی ها به دلیل ناتوانی در تامین منابع مالی از میزبانی کناره گیری کردند.

تاکنون کاروان ورزش ایران برای حضور در بازی های ساحلی جهان علاوه بر فوتبال ساحلی، دو سهمیه کاراته در بخش بانوان و مردان و یک سهمیه بولدرینگ کسب کرده است.

پیمان فخری سرپرستی کاروان ورزش ایران در این بازی ها را عهده دار خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها