بهانه‌های دنیزلی پس از گرفتن عصای دستش

مترجم پیشین سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که این تیم امکانات زیادی داشت اما دنیزلی بهانه آورده است.

بهانه‌های دنیزلی پس از گرفتن عصای دستش

ناصر صادقی در تمام سال های حضور مصطفی دنیزلی کنارش بود و در تراکتور هم حضور داشت اما به دلیل اتفاقاتی که رخ داد خیلی زود از این تیم جدا شد. او درباره دلایل جدایی دنیزلی و مسائل پیرامون این تیم در زمان حضورش گفت: امروز که آقای دنیزلی از تراکتورسازی جدا شده لازم می‌دانم به مسائلی اشاره کنم تا هواداران پر شور و باتعصب این تیم در جریان قرار بگیرند. قبل از هر چیز باید بگویم که هواداران این تیم باید مجسمه آقای زنوزی را بسازند چون به چشم دیدم که زندگی‌اش را برای موفقیت تراکتور گذاشته است.

وی ادامه داد: امروز در حالی این حرف‌ها را می‌زنم که هیچ سمتی در این تیم ندارم. هیچ‌کس در آن جا به اندازه ایشان دلش برای تراکتور نمی‌تپد. تنها ایراد آقای زنوزی که البته نباید نامش را ایراد گذاشت این بود که اطلاعات فوتبالی‌اش 50-50 بود. همین هم باعث می‌شد که که به بعضی‌ها اعتماد کند که دلسوز تراکتور نبودند. بزرگترین اشتباه تراکتور این بود که عصای دست دنیزلی را از او گرفتند. شاید بعضی‌ها بگویند از خودش تعریف می‌کند اما منظورم خودم هستم.

مترجم پیشین سرمربی تراکتور گفت: دنیزلی از همان جا ضربه خورد و شروع به لجبازی کرد چون همه می‌دانند که من چشم و گوش او هستم. در روزهایی که آن جا بودیم با بازیکنانی صحبت کردیم که یا مبالغ‌شان خیلی زیاد بود یا باشگاه‌هایشان اجازه جدایی نمی‌دادند. در نهایت هم تیم را بستند و تحویل دنیزلی دادند. تیمی که به لحاظ پست بازیکن‌ها تعادل نداشت و امروز باید پاسخگو باشند. به دنیزلی گفتند که جذب خارجی‌ها با شما که او هم میمبلا و کازولا را آورد و دیگر در جذب بازیکن خارجی دخالتی نداشت.

صادقی با اشاره به امکانات باشگاه تراکتور گفت: اهل شعار دادن نیستم اما امکانات باشگاه تراکتور در حد گالاتاسرای ترکیه است. من به ترکیه رفت و آمد دارم و برایشان بازی کرده‌ام. من با چشم دیدم که آقایان زنوزی، صادقیان و معصومی تلاش‌های شبانه‌روزی برای موفقیت تیم انجام می‌دهند. خیلی‌ها به شکل تمرین دادن دنیزلی ایراد می‌گیرند در حالی که ایشان با همین سبک کار کرده و چندین قهرمانی و نایب قهرمانی در ترکیه به دست آورده است.

او درباره صحبت‌های دنیزلی که گفته در اتوبوس می‌خوابیده اظهار داشت: دنیزلی بهانه می‌آورد و نمی‌تواند در کشورش بگوید که نتایجش خوب نبوده است. دنیزلی خودش به این نتیجه رسید که با این شرایط نمی‌تواند نتیجه بگیرد در حالی که بهترین امکانات را از نظر هتل، اردو، هواپیما و.. در اختیار داشت. با این حال بعضی بازیکنان به کار فنی دنیزلی اعتقاد نداشتند و از ابتدا با شکل تمرین دادن او مخالف بودند و احتمالا الان از رفتن او خوشحال هستند. با این حال من فکر می‌کنم که اگر دنیزلی می‌ماند و در نیم فصل تیم را تقویت می‌کرد قهرمان لیگ می‌شد چون به این مهم اعتقاد داشت.

وی درباره آینده تراکتور گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم و در جریان هم قرار ندارم اما به نظرم یک مربی ایرانی قوی بهتر از مربی خارجی است. از آقای زنوزی می‌خواهم که برای انتخاب سرمربی جدید با افراد فنی که جامعه فوتبال هم قبولشان دارند مشورت کنند چون در غیر این صورت به لحاظ مالی متضرر شده و سرمایه‌شان حیف می‌شود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها