مارکو جامپائولو: ایده‌های کونته را می‌شناسم

مارکو جامپائولو انتظار یک دربی دشوار مقابل اینتر را دارد.

مارکو جامپائولو: ایده‌های کونته را می‌شناسم

مارکو جامپائولو در آستانه دربی میلان مقابل اینتر در هفته چهارم رقابت‌های سری A ایتالیا ادعا کرد با ایده‌های آنتونیو کونته، سرمربی رقیب آشنایی کامل دارد.

 سرمربی تیم فوتبال میلان در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت:  هدف ما پیروزی در دربی است. باید زیبا بازی کنیم و در راستای پروژه‌مان به هدف برسیم. در عین حال باید به هواداران آن هیجان و لذتی را که استحقاش را دارند، بدهیم. باید در کارهای تاکتیکی بی نظیر باشیم زیرا قطعا یکی از سخت‌ترین بازی‌های این فصل ما  خواهد بود. نمی‌دانم  اینتر در فرم بهتری نسبت به ما قرار دارد یا نه اما به تیمم اعتماد دارم. بازی آن‌ها  را مقابل اسلاویا پراگ تماشا کردم و حریف‌شان کاملا متفاوت تر از جدال‌های پیشین بود.

او در ادامه افزود: به اینکه با حفظ توپ هم می‌شود دفاع کرد، ایمان زیادی دارم. قرار نیست همیشه اتوبوس را مقابل دروازه پارک کنید. کلی راه برای دفاع کردن وجود دارد. هدف ما انجام کارها به روش درست است. می‌خواهم  تیمم از خط دفاعی حریف توپ ربایی کند. باید به جزئیات ریز توجه ویژه‌ای کنیم. فکر نمی‌کنم تاکنون با کونته روبه‌رو شده باشم  اما او کارنامه بسیار خوبی دارد. رشد آنتونیو  را به عنوان یک سرمربی دیده‌ام و می‌دانم ایده‌هایش در مورد فوتبال چیست. آندره آ کونتی بازی خواهد کرد. او همیشه خوب بوده. احساس می‌کنم  نسبت به چند ماه قبل، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. او همیشه می‌دانسته  باید در جنبه دفاعی پیشرفت کند و مطمئنم در مسیر درستی قرار دارد. در طول تابستان، تیم آن طور که می‌خواستیم بازی می‌کرد اما با شروع لیگ، این نمایش کم کم محو شد. به هرحال تیمم خوب می‌داند فلسفه من چیست و از بازیکنان  چه می‌خواهم. به مهارت‌های فردی و بازیکنان خاص توجهی ندارم. باشگاه فراتر از یک بازیکن خاص است و من سرمربی 23 بازیکن هستم.  اینتر با یا بدون ایکاردی، تفاوت چندانی ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها