باید جلوی پیش‌زمینه‌های فکری داوران درباره طارمی را بگیریم

سرمربی ریوآوه نسبت به پیش‌زمینه فکری داوران پرتغالی درباره مهدی طارمی واکنش نشان داد.

باید جلوی پیش‌زمینه‌های فکری داوران درباره طارمی را بگیریم

به نقل از روزنامه Abola پرتغال، کارلوس کاروالیاس پس از شکست 2 بر ریوآوه برابر براگا در هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال اظهار داشت: بازیکنانم در این بازی خوب بودند اما با از دست دادن اعتماد به نفس خود در نهایت شکست خوردند. در نیمه‌دوم دو فرصت عالی برای گلزنی داشتیم اما تیم براگا با استفاده از موقعیت‌های گلزنی توانست به پیروزی 2 بر صفر دست یابد.

سرمربی تیم ریوآوه درباره مهدی طارمی نیز اظهار داشت: باید با مهدی طارمی صحبت کنم. احساس می‌کنم داوران پیش‌زمینه فکری درباره او در گرفتن پنالتی با به زمین انداختن خود دارند. در طول فصل جاری دو بار او را به دلیل مصدومیت‌های پیش‌ آمده از دست دادیم که برای ما گران تمام شد. 2 ماه و نیم بدون مهدی طارمی شرایط خطرناکی برای خط حمله ریوآوه ایجاد کرد. او تاکنون در چندین تیم شجاع بازی کرده است و نمی‌خواهد با انداختن خود روی زمین برای ریوآوه فقط پنالتی بگیرد. 

کاروالیال افزود: مهدی طارمی پنالتی به ثمر نرسانده و از زمان ورود به فوتبال پرتغال بازیکنی شجاع بوده است. در بازی برابر اسپورتینگ 3 پنالتی گرفت که توسط کمک‌داور ویدئویی تایید شدند و ساخته او نبودند. در یکی از همین حرکت‌ها مصدوم شد و یک ماه او را از دست دادیم. این مصدومیت یک‌ بار دیگر نیز در یکی از همین حرکت‌ها به دست آمد. مسئله مهم این است که با بررسی تمامی شرایط ایجاد شده پیش‌زمینه‌های فکری دیگران را حذف کنیم.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها