مهابادی: بازیکنانم جانانه جنگیدند

سرمربی فجرسپاسی گفت: بازیکنانم جانانه جنگیدند و هم در کار دفاع و هم حمله عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و جا دارد از آنها تشکر قدردانی کنم.

مهابادی: بازیکنانم جانانه جنگیدند

داود مهابادی بعد از پیروزی 2 بر یک روز گذشته مقابل  مس رفسنجان گفت : خدا را شاکرم توانستیم در یک بازی 6 امتیازی پیروز میدان شویم و از قبل این پیش‌بینی را کرده بودیم که بازی سخت و پر برخوردی روبروی این تیم خواهیم داشت. امروز تماشاگران هر دو تیم یک بازی خوبی را از نزدیک شاهد بودند.

سرمربی فجر شهید سپاسی گفت: روز گذشته بازیکنانم جانانه جنگیدند و  هم در کار دفاع  و هم حمله عملکرد خوبی از خود  به نمایش گذاشتند و جا دارد از آنها تشکر قدردانی کنم.

مهابادی  در ادامه گفت:  عدم تمرکز بازیکنانم باعث شد که ما  تک گل بازی را دریافت کنیم در تمرینات  روی  این موضوع به بازیکنانم هشدار داده بودم. که متاسفانه باز هم در این بازی توجهی به این موضوع نکردند. تیم مس در این بازی سعی می‌کرد که از روی توپ‌های بلند به گل برسد. با تغییراتی که در طول بازی انجام دادیم  آنها نتوانستند فرصت گلزنی زیادی بدست بیاورند

وی گفت: با توجه به تساوی  در ٤ بازی آخر  که حقمان هم  پیروزی بود نتوانستیم برسیم  ما به این پیروزی احتیاج مبرم داشتیم  تا هم بازیکنانم  از نظر شرایط روحی بهتر بتوانند ادامه دهند و هم دل هوادارانمان را شاد کنیم و هم بالای جدول را از دست ندهیم.

مهابادی در مورد داوری این دیدار گفت:تیم داوری خوب بود و بازی هم موارد خاصی نداشت.

مهابادی در پایان گفت:  باشگاه فجر یک تیم مردمی و ریشه دار است امیدوارم مسئولان  استان فارس به کمک این تیم مردمی بشتابند جا دارد از تمامی هواداران باشگاه که در سرما و گرما ما را  مورد حمایت خود قرار می دهند تشکر قدردانی داشته باشم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها