پرداخت حقوق دستیاران ویلموتس به آینده موکول شد

مشکل مربوط به پرداخت حقوق ویلموتس حل شد و انشالله در آینده‌ای نزدیک برای دستیارانش هم حل خواهد شد و دیگر دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

پرداخت حقوق دستیاران  ویلموتس به آینده موکول شد

امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره حضور مارک ویلموتس در ایران گفت: ابتدا می‌خواهم قهرمانی مقتدرانه تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در رقابت‌های جام بین قاره‌ای را به تمام مردم ایران و پیشکسوتان ورزشی تبریک بگویم. ساعاتی پیش مارک ویلموتس طبق اعلام قبلی فدراسیون وارد ایران شد و دقایق ابتدایی بازی جذاب تیم‌های ساحلی ایران و اسپانیا را هم تماشا کرد. خوشحالیم هفته‌ای که به بازی ایران و عراق منتهی می‌شود با این قهرمانی آغاز شد و امیدواریم فردا (یکشنبه) هم تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان بازی پایانی اش در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا را با پیروزی مقابل امارات پشت سر بگذارد و مقتدرانه به مرحله نهایی صعود کند.

او افزود: روند برنامه ریزی‌ها برای دیدار با عراق از مدتی قبل آغاز شده بود و انشالله از فردا تمرینات آغاز می‌شود. تمرینی که حالت ریکاوری و سبک دارد. جریان این تمرین که از ساعت ۱۵ آغاز می‌شود و تصاویر مرتبط را از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی می‌کنیم و دوشنبه در دومین تمرین میزبان همکاران رسانه‌ای هستیم. صبح سه شنبه هم تمرین پایانی تیم ملی در تهران برگزار می‌شود و بعد از ظهر آن روز هم به اردن می‌رویم. تمرین قبل بازی هم چهارشنبه در ورزشگاه بین المللی امان برگزار می‌شود.

علوی تصریح کرد: بازیکنان لیگ برتری از فردا در اردو حاضر می‌شوند و از یکی دو روز آینده بازیکنان لژیونر به ترکیب تیم اضافه خواهند شد. امیدواریم با تکمیل نفرات روند مربوطه پیش برود و تیم پنج‌شنبه این هفته با قدرت کامل مقابل عراق صف آرایی کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره پرداخت مطالبات مارک ویلموتس اظهار داشت: فدراسیون در ماه‌های گذشته به ویژه یک ماه اخیر این موضوع را پیگیری می‌کرد و با توجه به اینکه فیفا نتوانسته بود مطالبات مان را به حساب فدراسیون ارجاع بدهد از طریق دیگر این پول را تامین کردیم. باید بار دیگر از همکاری صمیمانه وزارت ورزش و جوانان تشکر کنیم که در زمینه تهیه بودجه کمک شایانی به فدراسیون کرده و در نهایت با پیگیری‌های ریاست فدراسیون حسابی افتتاح شد تا این انتقال پول انجام شود. تامین منابع و انتقال آن ۲ فرآیند خاص و ویژه بود که خوشبختانه به خوبی انجام گرفت. انشالله در آینده هم این فرآیند را پیش می‌گیریم و البته سعی داریم هرچه سریع‌تر مطالبات مان را از فیفا بگیریم تا به برنامه‌های آتی مان کمک شود.

او ادامه داد: مشکل مربوط به پرداخت حقوق ویلموتس حل شد و انشالله در آینده‌ای نزدیک برای دستیارانش هم حل خواهد شد و دیگر دغدغه‌ای نخواهیم داشت.

علوی درباره پذیرش استعفاء اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی از سوی رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حسن زاده در دوره تصدی اش در رکن قضائی فدراسیون و کمیته انضباطی منشاء خدمات زیادی شد. او با توجه به مسئولیت تازه‌ای که در دادگستری کل استان تهران گرفته در شهریور برای نخستین بار بحث استعفایش را مطرح کرد که در آن زمان با مخالفت جدی رئیس فدراسیون مواجه شد. پس از آن با توجه به مسئولیت جدید و خطیر حسن زاده در حوزه قضائی استان تهران باردیگر این بحث در مهر مطرح شد که این بار مهدی تاج به دلیل اقتضائات موجود با استعفاء حسن زاده موافقت کرد. درباره جانشین او هم در روز‌های آتی اطلاع رسانی می‌شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها