حضور عجیب سرمریی تیم ملی فوتبال امید در ورزشگاه آزادی

حمید استیلی درحالی روز گذشته تماشاگر دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ماشین سازی بود که هیچ بازیکنی از تیم امید در ترکیب ۲ تیم نبودند.

حضور عجیب سرمریی تیم ملی فوتبال امید در ورزشگاه آزادی

روز گذشته  تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند، حمید استیلی (سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران) و رضا شاهرودی (مربی تیم امید) در استادیوم حضور یافتند تا تماشاگر این مسابقه باشند.

نکته جالب این است که در ترکیب اصلی این ۲ تیم هیچ بازیکنی از تیم ملی امید بازی نکرد و امیر روستایی و سید محمد خرم الحسینی که سابقه بازی در تیم امید را دارند، روی نیمکت حضور داشتند و یک دقیقه هم بازی نکردند.

البته محمد قادری ۱۹ ساله که در اردو‌های اخیر تیم امید دعوت نشده، از ابتدا در ترکیب ماشین سازی بازی کرد، اما باید دید که حمید استیلی و کادرفنی این بازیکن را دعوت خواهد کرد یا خیر؟

از سویی دیگر، تیم های سایپا و شهر خودرو در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم رفتند که در ترکیب این ۲ تیم بازیکنان زیادی از جمله محمد محمدزاده، طا‌ها شریعتی، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، عارف حاجی‌عیدی و امیرحسین حسین‌زاده حضور داشتند که می‌توانستند برای تیم امید بازی کنند.

به هرحال باید دید ملاک حضور مربیان و سرمربی تیم ملی برای تماشای بازی‌های لیگ برتر چیست؟

لازم به ذکر است، یوز‌های جوان در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با تیم‌های کره جنوبی، ازبکستان و چین همگروه هستند و کار سختی برای صعود به المپیک دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها