راز مهار ضربه پنالتی علی علیپور فاش شد

حامد لک در دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ماشین سازی تبریز موفق شد پنالتی علی علیپور را به راحتی مهار کند.

راز مهار ضربه پنالتی علی علیپور فاش شد

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، دیشب تیم فوتبال پرسپولیس تهران به مصاف ماشین سازی رفت و به تساوی بدون گل متوقف شد.

علی علیپور، مهاجم سرخ‌ها در دقایق پایانی این دیدار پنالتی را از دست داد تا هواداران خواستار اخراج این بازیکن از جمع سرخ‌ها شوند.

حامد لک در نخستین بازی لیگ نوزدهم نیز برابر استقلال دروازه خود را بسته نگه داشت تا نقش موثری در پیروزی ماشین سازی ایفا کند و در ۲ دیدار پس از آن نیز با وجود عملکرد خوبی که در ورزشگاه نقش جهان مقابل سپاهان و شهرخودرو ارائه داد، یک گل دریافت کرد.

راز مهار ضربه پنالتی علی علیپور فاش شد


این دروازه بان در تقابل یک ماه قبل ماشین‌سازی برابر پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نمایش درخشانی داشت و پنالتی بحث‌برانگیز سرخ پوشان را مهار کرد اما وحید امیری دروازه او را باز کرد تا نتواند کلین شیت کند.

لک بعد از درخشش در دیدار برابر پرسپولیس، با تصمیم بحث‌برانگیز داور در ضربه پنالتی نیز مقابل علیپور قرار گرفت اما آن توپ را هم گرفت تا بهترین بازیکن تیمش شود.

گفته می شود در ضربه پنالتی یکی از مربیان ماشین به لک می گوید تا لحظه آخر ضربه زدن از جای خود تکان نخورده و سر جای خود بایستد و همین اتفاق سبب می شود تا او پنالتی علیپور را بگیرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها