رضایی و قلی‌زاده به تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شدند

دستیار مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان از عملکرد بازیکنان ایرانی تیم شارلروا تمجید کرد.

رضایی و قلی‌زاده به تیم ملی فوتبال ایران نزدیک شدند

یکی از رسانه‌های بلژیکی به ارزیابی حضور مانو فررا، دستیار اول مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه ده پایس برای تماشای دیدار شارلروا مقابل رویال موسکرون، در هفته دوازدهم ژوپیلرلیگ پرداخت.

این رسانه اعلام کرد مارک ویلموتس که پس از فعالیت در تیم‌های ملی بلژیک و ساحل عاج از ماه می ۲۰۱۹ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شده است، برای انتخاب بازیکنان مدنظر خود همچنان نگاه ویژه‌ای به لیگ بلژیک دارد چرا که بسیاری از بازیکنان ایرانی مانند امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، میلاد محمدی، علی قلی زاده و کاوه رضایی در این لیگ حضور دارند.

او عملکرد بازیکنان ایرانی در ژوپیلرلیگ را به دقت زیر نظر دارد و به تازگی مانو فررا، دستیار ۶۱ ساله اش را مامور کرده تا با حضور در ورزشگاه ده پایس عملکرد قلی زاده و رضایی را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

فررا پس از اتمام این بازی که با گل علی قلی زاده یک بر صفر به سود شارلروا به اتمام رسید، درباره احتمال دعوت این نفرات به اردوی جدید تیم ملی ایران برای بازی با عراق گفت: وضعیت قلی زاده و رضایی را دنبال می‌کنیم و می‌دانیم سرعت رشد آن‌ها در حال افزایش است. به همین دلیل احتمال دارد این ۲ بازیکن به اردوی تیم ملی ایران که از اواسط نوامبر برای بازی با عراق برگزار می‌شود، دعوت شوند.

علی قلی زاده، وینگر باتکنیک تیم ملی که ۶ بازی و ۳ گل ملی در کارنامه دارد به دلیل آسیب دیدگی‌های متوالی جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات را از دست داد و پس از آن هم دیگر به تیم ملی دعوت نشد. همچنین کاوه رضایی با سابقه ۱۱ بازی و یک گل ملی از اردو‌های تدارکاتی پیش از جام ملت‌های آسیا و دیدار با ونزوئلا دیگر شانس حضور در اردوی تیم ملی را به دست نیاورده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها