مسی: عمل به پیشنهاد رونالدو؟ دلیلی ندارد از بهترین باشگاه دنیا بروم

لیونل مسی می‌گوید دلیلی نمی‌بیند که به توصیه ستاره یوونتوس برای بازی در یک تیم دیگر عمل کند و اینکه ترجیح می‌دهد مردم او را تأیید کنند نه خودش.

مسی: عمل به پیشنهاد رونالدو؟ دلیلی ندارد از بهترین باشگاه دنیا بروم

لیونل مسی روز گذشته (چهارشنبه) ششمین کفش طلای خود را به عنوان بهترین گلزن باشگاهی فوتبال اروپا از نشریه مارکا دریافت کرد و به همین بهانه مصاحبه‌ای هم با این روزنامه اسپانیایی انجام داد که در ادامه آن را می‌خوانید:

کریستیانو رونالدو و زلاتان ابراهیموویچ خیلی درباره خودشان حرف می‌زنند. تو اما این کار را نمی‌کنی. خودت را به عنوان یک بازیکن چگونه می‌بینی؟

 ترجیح می‌دهم که مردم درباره‌ام صحبت کنند. من می‌دانم که چه کسی هستم، چه کارهایی انجام می‌دهم و چه کارهایی می‌توانم انجام دهم اما ترجیح می‌دهم نظرم را برای خودم نگه دارم. مردم خودشان درباره من نظر خواهند داد. دوست ندارم درباره شخص خودم حرف بزنم بلکه ترجیح می‌دهم که درباره تیم صحبت کنم.

فکر می‌کنی با نزدیک‌تر شدن تدریجی‌ات به میانه میدان تغییری در شیوه بازی‌ات ایجاد شده است؟

نمی‌دانم. به این بستگی دارد که اوضاع چگونه باشد. الان و به طور کلی من کمی عقب‌تر بازی می‌کنم تا بیشتر توپ بگیرم و پاس‌هایی که هافبک‌ها می‌دهند را دریافت کنم. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

می‌دانی تا چه زمانی می‌‌خواهی به بازی کردن ادامه دهی یا این چیزی است که باید در آینده ببینی؟

هر کسی تا زمانی که بداند می‌تواند از عهده کاری برآید به کارش ادامه می‌دهد. این هم چیزی است که من در گذر زمان متوجه خواهم شد. مطمئناً خودم اولین کسی خواهم بود که می‌گویم دیگر نمی‌توانم بازی کنم یا هنوز احساس خوبی برای بازی کردن دارم. در سال‌های آینده مشخص خواهد شد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها