اتحادیه فوتبال اروپا، بلغارستان و انگلیس را توبیخ کرد

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا، اتحادیه‌های فوتبال بلغارستان، انگلیس و ترکیه را به خاطر اتفاقات اخیر بازی‌های مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ توبیخ کرد.

اتحادیه فوتبال اروپا، بلغارستان و انگلیس را توبیخ کرد

مطابق انتظار رفتارهای نژادپرستانه هواداران تیم ملی بلغارستان در شب بازی تیم ملی فوتبال این کشور مقابل انگلیس در مرحله انتخابی یورو 2020، از جمله درآوردن صدای میمون برای بازیکنان سیاه‌پوست سه‌شیر و سلام‌های نازی که دو بار منجر به توقف بازی شد، واکنش اتحادیه فوتبال اروپا را به همراه داشت.

کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با تقبیح رفتارهای نژادپرستانه هواداران تیم ملی بلغارستان، اتحادیه فوتبال این کشور را توبیخ کرد. این بدان معناست که به زودی جریمه‌ای برای اتحادیه فوتبال بلغارستان در نظر گرفته خواهد شد، مگر اینکه بلغارها دفاعیاتی را ارائه کنند که از مجازات شدن‌شان جلوگیری کند، اتفاقی که احتمال وقوع آن ضعیف است.

در جریان این بازی که با برد 6 بر صفر تیم ملی انگلیس خاتمه یافت،‌ با وجود هشدار برگزارکنندگان مسابقه از طریق بلندگوهای ورزشگاه، رفتارهای نژادپرستانه هواداران ادامه یافت و داور دو بار مجبور به توقف بازی شد. به همین دلیل در بین دو نیمه گروهی از هواداران نژادپرست بلغارستان از ورزشگاه واسیل لفسکی صوفیه اخراج شدند

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها