به بازیکنانم افتخار می‌کنم

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس از حوادثی که در جریان پیروزی خارج از خانه شاگردانش مقابل بلغارستان در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ رخ داد ابراز نارضایتی کرد.

 به بازیکنانم افتخار می‌کنم

تیم ملی فوتبال انگلیس شب گذشته با کسب پیروزی 6 بر صفر در خانه بلغارستان صعودش به مرحله نهایی یورو 2020 را قطعی کرد. در جریان این بازی شعارهایی نژادپرستانه از سوی هواداران تیم ملی فوتبال بلغارستان سر داده شده که به سبب آنها دو بار بازی متوقف شد. همچنین گروهی از هواداران بلغارستان که این شعارها را سر می‌دادند شناسایی شدند و قبل از پایان نیمه اول از ورزشگاه اخراج شدند.

گرث ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس پس از مسابقه به شبکه ITV‌ گفت: باید بگویم که مسئولان خیلی زود به همه چیز رسیدگی کردند. ما بلافاصله پس از شنیدن شعارها همه چیز را گزارش می‌کردیم. به طور مداوم با داور چهارم و داور وسط در ارتباط بودیم. من هم در تمام طول بازی به خصوص در نیمه اول با بازیکنانم در ارتباط بودم. می‌دانیم که چنین شرایطی غیرقابل قبول است. با این حال ما دو امشب دو اقدام مهم انجام دادیم. یکی بردن بازی و دیگر بالا بردن آگاهی مردم از وضعیت. بازی دو بار متوقف شد و من می‌دانم که شاید این واکنش به نظر بعضی از مردم کافی نباشد اما فکر می‌کنم که همه ما باید در این فرآیند همکاری‌های لازم را داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها