دلفی: مجیدی مرا می‌شناخت

بازیکن تیم امید گفت: آقای مجیدی من را می‌شناخت هر چند که من فقط در یک اردو با آقای مجیدی کار کردم.

دلفی: مجیدی مرا می‌شناخت

یونس دلفی در خصوص حضورش در تمرینات تیم امید کشورمان گفت:‌ خدا را شکر که به تیم امید دعوت شدم و به اردو آمدم. من تازه به اردو اضافه شدم و امکانات خوبی هم فراهم شده و امیدوارم که بتوانیم به المپیک صعود کنیم. 

وی در خصوص اینکه آیا با بازیکنان دیگر تیم امید هماهنگ هست یا نه،‌افزود: ما خیلی وقت است کنار هم تمرین می‌کنیم و از همدیگر شناخت خوبی داریم. البته اینکه من لژیونر هستم بحثش جداست. شرایط خودم هم در بلژیک خوب است اما به دلیل یکسری مصدومیت که در ابتدای فصل به آن دچار شدم شانس بازی کردن در ابتدای فصل را از دست دادم اما امیدوارم که در آینده به تیمم کمک کنم.

دلفی در خصوص انتخاب حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم امید تصریح کرد:‌آقای استیلی خیلی وقت است در کنار تیم حضور دارد و کاملا با ما آشناست. او خیلی می‌تواند به ما کمک کند و از نظر علمی و نظم عملکرد خیلی خوبی دارد و قطعا می‌تواند به ما کمک کند تا به المپیک صعود کنیم.

بازیکن تیم امید کشورمان درباره اینکه آیا واقعا فرهاد مجیدی بازیکنان تیم امید را نمی‌شناخته، گفت: من نمی‌دانم موضوع چیست و خیلی در این خصوص این مسائل را پیگیری نکردم. البته آقای مجیدی من را می‌شناخت هر چند که من فقط در یک اردو با آقای مجیدی کار کردم.

دلفی درباره دعوت از امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان افزود: این مسئله روی روحیه بازیکنان اثر زیادی دارد و آقای ویلموتس نشان داده که به بازیکنان جوان بها می‌دهد و آنها را دعوت می‌کند. 

وی درباره هم گروه‌های تیم کشورمان در مسابقات مقدماتی المپیک تصریح کرد: گروه خیلی سختی داریم اما من قول می‌دهم تیم ازبکستان را شکست خواهیم داد و اگر در بازی قبل به این تیم باختیم به این دلیل بود که نظم زیادی نداشتیم اما همه تلاشمان را خواهیم کرد تا به کمک بازیکنان و کادر فنی به المپیک صعود کنیم.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها