نوازی: استقلال نه در زمین آرامش دارد، نه روی نیمکت

محمد نوازی بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال تهران معتقد است که پیروزی در دربی تهران می‌تواند حاشیه‌های به وجود آمده در استقلال را از بین ببرد.

نوازی: استقلال نه در زمین آرامش دارد، نه روی نیمکت

محمد نوازی در ارتباط با وضعیت فعلی استقلال و دیدار حساس با پرسپولیس گفت: متاسفانه استقلال شرایط خوبی ندارد، شما می‌بینید که تمرینات پشت درهای بسته برگزار می‌شود ولی حاشیه‌ها زیاد است. استقلال نه در زمین آرامش دارد، نه روی نیمکت و این موضوع به تیم ضربه زده است. در آخرین بازی هم که داوری به استقلال ضربه زد و جدا از اخراج اشتباه فرشید اسماعیلی، یک پنالتی هم به سود استقلال گرفته نشد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش عنوان کرد: در حال حاضر کوچکترین اتفاق که در تیم یا باشگاه رخ می‌دهد خیلی زود به رسانه‌ها راه پیدا می‌کند و این اصلا درست نیست. قبول دارم که هواداران باید برخی از مسائل را بدانند ولی خیلی از مشکلات باید با کدخدامنشی حل شود. در این میان نقش فتحی بسیار مهم است و مدیرعامل باشگاه باید خیلی بیشتر از این‌ها حواسش به تیم و باشگاه باشد. 

نوازی با بیان اینکه استقلال می‌تواند در دربی با برد زمین را ترک کند، خاطرنشان کرد: شرایط دربی با بازی‌های دیگر متفاوت است و استقلال می‌تواند با پیروزی در دربی خیلی از حاشیه‌ها و اتفاقات منفی در چند ماه اخیر را پاک کند. برد در دربی آنقدر مهم است که می‌تواند یک تغییر اساسی در استقلال ایجاد کند و امیدوارم شاگردان استراماچونی یک روز خوب را برابر پرسپولیس پشت‌سر بگذارد.

کاپیتان پیشین استقلال تهران در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: متاسفانه بعد از فوت منصور پورحیدری، استقلال دیگر بزرگتر ندارد. خیلی از پیشکسوتان که کنار تیم نیستند و یکسری هم مخالف هستند. در حال حاضر استقلال نیاز به آرامش دارد تا از این شرایط خارج شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها