مدافع ملی‌پوش به ترکیب پرسپولیس بازمی‌گردد

محمد انصاری در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان از ابتدا در ترکیب تیمش بازی خواهد کرد.

مدافع ملی‌پوش به ترکیب پرسپولیس بازمی‌گردد

در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که دیدار سختی برای ۲ تیم محسوب می‌شود.

گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درصدد است تا برای این مسابقه تیمش را با تغییراتی به زمین مسابقه بفرستد. با محرومیت علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش سرخ ها، بوژیدار رادوشوویچ مانند دیدار هفته اول، رو در روی نفت بازی می‌کند.

 همچنین گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش بیان کرد که ملی پوشان او در بازگشت از هنگ کنگ با خستگی مواجه هستند و به همین دلیل احتمال دارد محمد نادری  و وحید امیری نیمکت نشین و به جای آن‌ها محمد انصاری و امید عالیشاه بازی کنند.

انصاری که سابقه کاپیتانی در پرسپولیس را دارد، پس از مصدومیت رباط صلیبی، چند ماهی از فوتبال دور بود و سرانجام می‌تواند رو در روی صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر بازی کند.

البته هنوز کالدرون درباره ترابی به جمعه بندی نرسیده و مشحص نیست او از ابتدا رو در روی صنعت نفت بازی می‌کند یا خیر؟

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت، امشب (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود. در حال حاضر پرسپولیس با ۳ امتیاز در رده نهم جدول است و شاگردان اسکوچیچ با ۴ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها