زمان بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به تمرینات مشخص شد

ملی پوشان تیم فوتبال پرسپولیس تهران از روز جمعه در تمرینات حضور خواهند داشت.

زمان بازگشت ملی پوشان پرسپولیس به تمرینات مشخص شد

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف صنعت نفت آبادان برود و امیدوار است مقابل این تیم به پیروزی برسد تا اختلافش با صدرجدول را کم کند. البته درحالی تمرینات تیم سرخپوش از هفته پیش آغاز شده که برخی از بازیکنان این تیم به دلیل حضور در تیم ملی، در تمرینات حضور ندارند.

امیر روستایی عضو تیم ملی امید است که همراه با یوز‌های جوان در ازبکستان قرار دارد و از چند روز دیگر به تمرینات تیمی پرسپولیس اضافه می‌شود تا با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت آبادان بازی کنند. این بازیکن جوان سابقه حضور در پیکان را دارد و در بازی‌های قبل هم برای پرسپولیس بازی کرده است.

از سویی دیگر علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، احمدنوراللهی و مهدی ترابی، ۶ بازیکن پرسپولیس در تیم بزرگسالان هستند که خود را برای دیدار با هنگ کنگ آماده می‌کنند. حضور بیرانوند، ترابی و امیری تا حدودی در ترکیب اصلی قطعی است و نکته جالب اینکه آن‌ها پس از برگزاری بازی با حریف، چهارشنبه بعدازظهر به تهران می‌رسند و با هماهنگی که با کالدرون و ... انجام شده از روز جمعه در تمرینات حضور خواهند یافت.

تعداد بازیکن زیاد پرسپولیس در تیم ملی شاید سبب شود تا کادرفنی تصمیم بگیرد از بازیکنان جوان در مقابل صنعت نفت استفاده کند. این دیدار دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها