گزارش آبولا از علی دایی و اظهارنظر او درباره کریستیانو رونالدو

یکی از دو نشریه ورزشی مهم پرتغال گزارشی از آخرین اظهارات علی‌ دایی درباره کریستیانو رونالدو منتشرکرد.

گزارش آبولا از علی دایی و اظهارنظر او درباره کریستیانو رونالدو

روزنامه آبولا چاپ لیسبون در مورد نزدیک شدن تدریجی آمار گلزنی‌های رونالدو به علی‌دایی آقای گل فوتبال جهان از کشورمان، گزارشی را در اختیار خوانندگان خود گذاشت.

این نشریه در کنار شرح مفصلی که از سرگذشت اسطوره 50 ساله فوتبال کشورمان منتشرکرد برای خوانندگانش نوشت که دایی در زمان جوانی و هنگامی که برای تیم ملی ایران بازی می‌کرد، تاریخ‌ساز شد زیرا در 149 بازی موفق به زدن 109 گل شد و عنوان بهترین گلزن تمام ادوار را به خود اختصاص داد.

آبولا نوشت این رکورد توسط کریستیانو رونالدو، ابرستاره فوتبال پرتغال که 16 سال از دایی جوان‌تر است احتمالا شکسته خواهد شد.

به همین دلیل نوشت: دو بازی مرحله مقدماتی یورو 2020 برای رونالدو 5 گل زده ملی دیگر به ارمغان آورد تا رکورد گل زده ملی‌ او به 93 برسد و چند گام به رکورد دایی نزدیک‌تر شود.

گزارشگر آبولا در بخش دیگر مقاله خود به اظهارات اخیر علی دایی که در ارتباط با رونالدو و احتمال شکسته‌شدن رکوردش توسط کاپیتان تیم پرتغال است، اشاره کرد.

به همین خاطر از قول کاپیتان اسبق تیم ملی کشورمان نوشت: بله، فکر می‌کنم رونالدو بتواند رکورد مرا بشکند. بی‌شک او بازیکن بزرگی است و برایم مشخص است که به این رکورد می رسد. فوتبال همین است و رکوردها هم بخشی از آن هستند. همه رکوردها برای یک روز دوام می‌آورند و بعد شکسته می‌شوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها