حاتمی: از جایزه 270 هزار دلار قهرمانی پتروشیمی تنها 1500 دلار به من رسید!

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن می‌گوید: بابت قهرمانی پتروشیمی در آسیا 270 هزار جایزه دادند که تنها 1500 دلار به ما رسید!

حاتمی: از جایزه 270 هزار دلار قهرمانی پتروشیمی تنها 1500 دلار به من رسید!

مهران حاتمی  در مورد حضورش در تیم بسکتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: مسئولان این باشگاه پیشنهادی را به من دادند که درنهایت پس از صحبت‌ها و مذاکراتی که داشتیم توافق نهایی حاصل شد. نظرات هر دو طرف به هم نزدیک بود و کار را در این باشگاه آغاز کردم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از باشگاه دیگری هم پیشنهاد داشت یا خیر،‌گفت: یک پیشنهاد داشتم اما رد کردم. 

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه اکثر تیم‌ها نفرات ملی‌پوش را جذب کردند آیا با این شرایط کارتان سخت نخواهد بود، گفت: قطعا خیلی سخت است، اما مسئولان باشگاه می‌داند که نمی‌توانیم در این فصل در کورس قهرمانی باشیم ان‌شاالله برای فصل بعد باید برنامه‌ریزی بهتری انجام دهیم. 

وی در پاسخ به این سؤال که بودجه باشگاه چندان زیاد نیست، گفت: بله همین‌طور است، ما بحث قرارداد بازیکن خارجی هم داشتیم که باشگاه مبلغ آن را تأمین کرده و طی چند روز آینده آن را پرداخت خواهد کرد. 

حاتمی در مورد جذب بازیکنان گفت: ما هیچ کس را نگرفتیم و با همان نیروهای بومی ادامه می‌دهیم تا ببینیم فصل بعد چه اتفاقی می‌افتد. تمرینات‌مان را آغاز کردیم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. 

سرمربی ذوب‌آهن در مورد اینکه آیا مطالبات خود را از باشگاه پتروشیمی دریافت کردید یا خیر، گفت: مطالبات‌مان را دریافت کردیم اما بابت اینکه در آسیا قهرمان شدیم، از 270 هزار دلار جایزه‌ای که باشگاه دریافت کرد کلاً 1500 دلار به ما دادند. در مجموع به کل نفراتی که در باشگاه‌های آسیا حضور داشتیم 12 هزار دلار پرداخت شد که واقعا مبلغ کمی است. ما با وجود نفرات کمی که داشتیم، بهترین نتیجه را در آسیا گرفتیم، شاید هم از ما خوش‌شان نمی‌آید که چنین مبلغ کمی را داده‌اند. حتی اعتراض هم کردیم، اما گفتند این موضوع به دوره ریاست قبلی بازمی‌گردد و ما نمی‌توانیم کاری کنیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها