پناهنده: کار راحتی در جام باشگاه‌های هندبال آسیا نداریم

سرپرست تیم هندبال سپاهان گفت: چند سال است که در آسیا حضور نداشتیم اما برآورد من این است که در گروه دوم مسابقات و در گروه سختی قرار داریم.

پناهنده: کار راحتی در جام باشگاه‌های هندبال آسیا نداریم

اسماعیل پناهنده  در خصوص قرعه‌کشی هندبال جام باشگاه‌های آسیا، اظهار داشت: ما چند سال است که در آسیا نبودیم اما برآورد من این است که در گروه دوم مسابقات و در گروه سختی قرار داریم. عربستان و قطر و بحرین نمایندگان خوبی دارند و کار راحتی نداریم و امیدواریم بچه‌ها بتوانند سربلند باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فرصت تحلیل و آنالیز رقبا را در زمان باقیمانده تا مسابقات دارید، گفت: قرعه کشی شب گذشته انجام شد و فعلا تیم‌های عربی در حال رقابت در لیگ‌های خودشان هستند‌ قطعا شرایط آنها را بررسی می‌کنیم. در کشورهای عربی مانند قطر و بحرین و عربستان هندبال حرف اول را می‌زند و مسابقات آنها پخش زنده دارد و ما می‌توانیم برآوردی از آنها داشته باشیم.

سرپرست تیم هندبال سپاهان در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر یادآور شد: خوشبختانه مانند سال  گذشته تیم خوب و یکدستی داریم و مشکلی نداریم‌. همه بازیکنان ما مانند هم هستند و  بازیکن اصلی و ذخیره نداریم و هر بازیکنی وارد میدان می‌شود آنچه می‌خواهیم را انجام می‌دهد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی در خصوص تعطیلی لیگ گفت: هر چه تعطیلی بیشتر باشد در روند تیم تاثیر بیشتری دارد اما چاره‌ای نیست و تیم ملی مسابقات زیادی در پیش دارد و جام باشگاه‌ها نیز در پیش است و فدراسیون مجبور است این تعطیلات را در لیگ ایجاد کند.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها