فیفا تا۳ روز دیگر تکلیف توپ های لیگ برتر را مشخص می کند

فدراسیون جهانی فوتبال، ۳ روز دیگر اعلام می‌کند که توپ‌های لیگ برتر کیفیت لازم برای برگزاری مسابقات را دارد یا خیر.

فیفا تا۳ روز دیگر تکلیف توپ های لیگ برتر را مشخص می کند

توپ‌های دربی استار در لیگ برتر فوتبال ایران بسیار حاشیه ساز شده و بازیکنان و مربیان زیادی نسبت کیفیت این توپ‌ها معترض هستند.

ناظمی، نماینده انحصاری شرکت دربی استار در ایران در ابتدا بیان کرد که توپ‌ها مورد تایید فیفا است و مشکلی برای استفاده از این توپ‌ها در لیگ برتر نیست. اما صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: گواهینامه و شماره کدی که برای توپ‌ها است را به فیفا ارسال کرده ایم و قرار است پس از بررسی در این هفته به ما جواب بدهند. پس از دریافت جواب سعی می‌کنیم کیفیت توپ‌ها را راستی آزمایی کنیم. اگر توپ‌ها طبق نظر کارشناسان محترم، مربیان و بازیکنان عزیزمان ایرادی داشته باشند، شرکت دربی استار دنبال رفع نواقص می‌رود و اگر مشکلی نباشد با همین توپ‌ها بازی‌ها را ادامه می‌دهیم. باز هم می‌گویم اگر توپ مشکل داشته باشد اجازه نمی‌دهیم آسیبی به لیگ برسد چرا که کیفیت رقابت‌ها، نظر بازیکنان و مربیان برای ما مهم است.

به هر حال هفته گذشته، توپ‌ها برای تایید کیفیت به فیفا ارسال شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، جواب این تست تا ۳ روز دیگر به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال می‌شود و پس از آن، سازمان لیگ می‌تواند در این باره اظهار نظر کند.

لازم به ذکر است، دربی استار چند سالی است که در فوتبال ایران حضور دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها