گرایی: ترسی از نام و عنوان حریفانم ندار

ملی‌پوش وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشحالم قهرمانان المپیک و جهان در وزنم هستند چرا که باعث می‌شود ارزش مدالم بالاتر برود.

گرایی: ترسی از نام و عنوان حریفانم ندار

محمدعلی گرایی درباره شرایطش برای حضور در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان گفت: روزهای آخر اردو را پشت سر می‌گذاریم و فکر می‌کنم تمام بچه‌ها شرایط خوبی دارند و این امید را دارند در مسابقات بدرخشند. من هم تلاش کردم نقاط ضعفم را در اردوها با کمک مربیان برطرف کنم.

 

وی در پاسخ به این سوال که شاید خیلی‌ها با توجه به جوان بودن این تیم، شانس بالایی برای کسب موفقیتش قائل نباشند گفت: درست است تیم جوانی داریم، اما بسیاری از بچه‌ها با وجود جوانی در مسابقات مختلف مدال‌دار و عنوان دار هستند؛ در جوانان، امیدها و بزرگسالان. برای همین می‌گویم تیم کم امیدی نیستیم.

 

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که سال گذشته اتفاقات خوبی برای او رخ نداد و مجبور شد در یک وزن پایین تر کشتی بگیرد گفت: دوست ندارم به گذشته برگردم و برای من تمام شده است. دوست دارم امسال ابتدا بتوانم کسب سهمیه کنم و یعد یک مدال خوب بگیرم.

 

گرایی درباره رقابت با حریفان نامداری که در وزنش هستند مانند ولاسوف و کیم هیون وو که از قهرمانان المپیک هستند تصریح کرد: من می‌جنگم و کم نمی‌گذارم، از نام و عنوان حریفانم هم ترسی ندارم و فقط برای کسب خوش‌رنگ ترین مدال روی تشک می‌روم.

ملی‌پوش وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: اگر می‌خواهی یک مدال خوب بگیری باید خوب‌های جهان را شکست دهی. خوشحالم قهرمانان المپیک و جهان در وزنم هستند چرا که باعث می‌شود ارزش مدالم بالاتر برود.

 

وی در خصوص اینکه آیا حریفانش را آنالیز کرده است، گفت: برای هر دیداری که می‌خواهم روی تشک بروم و تمام حریفانم برنامه دارم. در این سال‌ها تجربیات گرانبهایی کسب کردم و چند مدال را بابت اشتباهاتم از دست دادم، اما امیدوارم امسال در مسابقات جهانی کمترین اشتباهات را داشته باشم و خوشرنگ ترین مدال را بگیرم.

 

ملی‌پوش وزن 77 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی درباره حواشی بوجود آمده در اعلام ترکیب تیم ملی گفت: من سرباز تیم ملی هستم و وظیفه‌ام کشتی گرفتن است. تلاش می‌کنم با کمک مربیان بهترین نتیجه را کسب کنم.

 

گرایی خاطر نشان کرد: از پدر و مادرم که در این سال‌ها بدخلقی های من را تحمل کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با یک مدال خوش‌رنگ پاسخ زحمات آن‌ها را بدهم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها