گزارش یک سایت روس از حضور سه کشتی گیر با نام "یزدانی" در مسابقات جهانی

یک سایت روسی به حضور ۳ کشتی گیر ایرانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ با نام خانوداگی یزدانی اشاره کرد.

گزارش یک سایت روس از حضور سه کشتی گیر با نام "یزدانی" در مسابقات جهانی

در گزارش این سایت روس با اشاره به رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در وزن ۶۵ کیلو گرم آمده است: دهمین کشتی گیر تیم ملی ایران که در مسابقات جهانی نور سلطان قزاقستان شرکت خواهد کرد مشخص شد.

در حالی که اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران در مجموعه ورزشی آزادی در حال برگزاری است دیدار انتخابی بین امیر محمد یزدانی و پیمان بیابانی برگزار شد که یزدانی قوی‌تر بود و با ۲ پیروزی، بیابانی را شکست داد.

بر همین اساس تیم ایران در رقابت‌های جهانی و در سفری که به نور سلطان قزاقستان می‌کند، قهرمان المپیک حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا یزدانی قهرمان دو دوره جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم را همراه خواهد داشت.

در این سایت روسی ترکیب تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی به شرح زیر مشخص شده است: رضا اطری (۵۷ کیلوگرم)، بهنام احسان پور (۶۱ کیلوگرم)، یونس امامی (۷۰ کیلوگرم)، رضا افضلی (۷۴ کیلوگرم)، بهمن تیموری (۷۹ کیلوگرم)، علیرضا کریمی (۹۲ کیلوگرم) و پرویز هادی (۱۲۵ کیلوگرم)

رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها